تصاویری کمتر دیده شده از هدیه تهرانی در فیلم زندگی امام خمینی (ره)/ عکس

در «فرزند صبح»، عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی (ره) را در سکانس‌هایی کوتاه ایفا کرده و بعد کل فیلم فلاش‌بک به کودکی سید روح‌الله خمینی است. هدیه تهرانی هم از دیگر بازیگران این فیلم است که نقش دایه را بازی کرده است.

تصاویری کمتر دیده شده از هدیه تهرانی در فیلم زندگی امام خمینی (ره)/ عکس

بهروز افخمی در پاسخ به اینکه آیا «فرزند صبح» را که روایتی از کودکی بنیانگذار انقلاب اسلامی است، در آستانه فرا رسیدن ۱۴ خرداد اکران نمی‌کند، بیان کرد: می‌خواهم دوباره روی این فیلم کار کنم و درواقع با استفاده از امکاناتی که هوش مصنوعی به وجود آورده، کار‌هایی را انجام خواهم داد.

ببینید: پوشش خبرساز خبرنگار زن صداوسیما در وزارت کشور

او افزود: البته کار چشمگیری قرار نیست انجام شود، ولی مثلا در جا‌هایی که آثار گریم سنگین بازیگر به چشم می‌آید می‌توان با هوش مصنوعی کار تمیزتری ارائه کرد.

افخمی با اشاره به اینکه قبلا هم می‌خواست یک کپی سیاه و سفید از فیلم داشته باشد، ادامه داد: برای نمایش فیلم که احتمالا همزمان با سالروز ولادت امام خمینی (ره) خواهد بود، در تلاش هستم که کپی سیاه و سفید هم آماده شود تا در سالن‌های سینما هم نسخه رنگی و هم نسخه سیاه و سفید اکران شود.

«فرزند صبح» یکی از حاشیه‌دارترین فیلم‌های تولید شده در سینمای ایران بوده که با وجود نمایش در جشنواره عمار یا چند موقعیت دیگر، پس از ۱۴ سال هنوز به اکران عمومی نرسیده است.

«فرزند صبح» اولین بار در بیست‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۹ و در سالن همایش‌های برج میلاد به نمایش درآمد که کیفیت پایین فیلم حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت و حتی صدای اعتراض کارگردان را هم بلند کرد چرا که فیلم در نبود او تدوین و به جشنواره ارائه شده بود. حالا پس از گذشت بیش از یک دهه کشمکش، نسخه‌ای از این فیلم با تایید کارگردان آماده اکران شده است.

افخمی چند سال قبل در مصاحبه‌ای گفته بود، «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که تاکنون ساخته است.

این کارگردان اواخر سال گذشته در مصاحبه‌ای گفت: فکر می‌کنم «فرزند صبح» بهترین فیلمی است که ساخته‌ام و دوست دارم این آخرین فیلم من به عنوان کارگردان سینما در ایران باشد.

در این فیلم عبدالرضا اکبری نقش امام خمینی (ره) را در سکانس‌هایی کوتاه ایفا کرده و بعد کل فیلم فلاش‌بک به کودکی سید روح‌الله خمینی است. هدیه تهرانی هم از دیگر بازیگران این فیلم است که نقش دایه را بازی کرده بود.

37

38

39

40

 

منبع: ایسنا
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    5

    دیگه از چشمم افتاد

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      پول!!

  • ناشناس
    2

    بازیگر خوب و بی حاشیه ای بوده

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کی بازیگر خوب و بی حاشیه ای بوده؟؟؟ افخمی؟ افخمی اصلاً از ابتدا بازیگر نبوده بلکه او پرحاشیه ترین فیلمنامه نویسی بوده که بعضاً نوشته های خود را هم باصطلاح کارگردانی کرده است!

  • ناشناس
    0

    بعد از اکران این فیلم که اعلام کرده اید آخرین فیلم شما در مقام کارگردان خواهد بود حتماً می خواهید به پاس قدردانی از شما به مقام وزارت فرهنگ و ارشاد برسید!

  • ناشناس
    2

    فقط پول و شوآف!!!

  • ناشناس
    0

    مواظب باش از اینهمه دستکاری نگاتیوها زخمی نشه.

  • نرگس
    0

    عارش میشد نقش راخله را بازی کنه حالا تو فیلم افخمی بازی می کنه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت خبرفوری هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد