مطهری:روحانیون انتقادات را خصوصی مطرح کنند/ با طرح این مباحث شائبه رقابت میان آیت‌الله یزدی و آملی لاریجانی ایجاد می‌شود

علی مطهری، عضو فراکسیون امید مجلس، در واکنش به انتقاد تند یزدی از آملی لاریجانی، گفت: بهتر است روحانیون انتقادات‌شان را خصوصی مطرح کنند.

مطهری:روحانیون انتقادات را خصوصی مطرح کنند/ با طرح این مباحث شائبه رقابت میان آیت‌الله یزدی و آملی لاریجانی ایجاد می‌شود

آیت‌الله یزدی در انتقاداتی تند خطاب به آیت‌الله صادق آملی لاریجانی گفته است: هرچند در مساله‌ای نظر ولی‌فقیه خلاف عقیده من باشد، موظفم که اطاعت کنم؛ چون ضررش کمتر از شکستن حرمت ولایت و حاکمیت است. فلانی می‌گوید اگر این کار را نکنید به نجف می‌روم! خب بروید، آیا با رفتن شما قم به‌ هم می‌خورد؟ شما در قم بودن‌تان هم خیلی موثر نبود؛ چه رسد که نجف بروید. رئیس دفتری که 10 سال، جای مهمی را اداره کرده دستگیر می‌شود، بعد اعتراض می‌کند که چرا گرفتید؟! به اسم مدرسه علمیه، کاخ ساختند! آیا ارث پدرت بود؟ از کجا آوردی ساختی؟

علی مطهری ، نماینده تهران و عضو فراکسیون امید، در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در واکنش به انتقادات آیت‌الله یزدی از آیت‌الله آملی لاریجانی، گفت: مطرح شدن این حرف‌ها از سوی روحانیون و مقامات عالی کشور خوب نیست.

او ادامه داد: بهتر است روحانیون انتقادات‌شان را خصوصی مطرح کنند. مطرح شدن این صحبت‌ها در فضای رسانه‌ای بر روحیه مردم اثر می‌گذارد و شائبه رقابت بین آنها- آیت‌الله یزدی و آیت‌الله آملی لاریجانی- را ایجاد می‌کند.

مطهری همچنین درباره بخش دیگری از انتقادات آیت‌الله یزدی، مبنی بر اینکه رئیس سابق رئیس قوه قضاییه رفتن به نجف به دلیل دستگیری رئیس دفترشان را تکذیب کرده‌اند، گفت: وقتی ایشان تکذیب کرده‌اند، باید اعتماد کنیم.

منبع: اعتمادآنلاین

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • Mani
    0

    ما که اصلا همچین فوری نمی کنیم!! !! رقابت؟!؟!

  • حبیب
    0

    مطهری بهتراست درکاربزگانی نظیر حضرت آیت الله یزدی دخالت نکنند اصلا محلی صحبت مطهری نیست

  • حسینی
    0

    مطهری ازدهانش بیشتر حرف می زند تو چطوربه خودت اجازه می دهی به شخصیت بزرگواری مثل حضرت آیت الله یزدی جسارت کنی خیلی پررو تشریف دارد این آقا هزار رنگ است اصولگرا آمدمجلس اصلاح طلب می رود بیرون ممکن است فردا چیز دیگری شود

  • محمد
    0

    آقای یزدی دیگه باید تحمل کرد یکبار حمله به مرجع تقلید تشییع کرد و خودش را گویا در مقام و منزلت بالاتری حس میکند آن مرجع و سید مظلوم هم با کمال تواضع و خویشتن داری پاسخ نداد و مردم هم به احترام رهبر معظم حرف نزدند ...گویا ایشان فقط نماینده رهبر بوده و هست .آقای یزدی بهتر است مقداری دقیق تر به اخبار توجه کنی و بصیرت بیشتر داشته باشی در این دوران فتنه ها ..همچنین درود خدا بر این مجاهد نستوه و تربیت یافته مکتب شهادت علی مطهری ..

  • محمد
    0

    درود بر بصیرت انقلاب علی مطهری تربیت یافته مکتب شهادت .

  • کاربر ناشناس
    0

    روحانیت با حاکمان و مسئولین دو مبحث کاملا جدا از هم و متفاوت است جناب مطهری خداوند پدرتان را رحمت کند اگر فکر میکنید مطرح شدن انتقادات و پوشیده ماندن ان بر مردم باعث خیر و برکت است این اشتباه است همینطور که بعد از گذشت چهل سال از انقلاب روز به روز از اهداف انقلاب زاویه گرفته شده و وضعیت اعتقادی و عدالت اجتماعی و فاصله طبقاتی بیشتر شده است در حالیکه اگر یک مسئول احساس کند در مقابل دید و نظارت مردم است خطا نمیکند و خطا زمانی استکه انسان نه خود را در محضر خدا ببیند نه پاسخگوی مردم و از طرفی وقتی مردم ببینند حاکمان ظالم و خطا کار مجازات میشوند دلها آرام میشود و اطمینان مردم بیشتر و باعث اصلاح امور خواهد شد ولی وای بحال روزیکه هدف حاکمان از حکومت خود حکومت باشد نه اصلاح امور آنوقت جای خوب و بد باهم عوض خواهد شد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها