در اولین اردوی جهادی فیزیوتراپی شرق کشور؛

70 بیمار نیازمند فیزیوتراپی تحت درمان دانشجویان جهادگر قرار می گیرند

مسئول بخش فیزیوتراپی کانون جهادی صراط الحمید با اشاره به برگزاری اولین دوره اردوی جهادی فیزیوتراپی شرق کشور در مشهد گفت: در این اردوی جهادی 70 بیمار نیازمند خدمات درمان فیزیوتراپی را رایگان دریافت می کنند.

70 بیمار نیازمند فیزیوتراپی تحت درمان دانشجویان جهادگر قرار می گیرند

محمد پارسا در این باره به خبرنگار مشهد فوری گفت: در این اردو خدماتی از جمله معاینه و ارزیابی دقیق تشخیص عارضه اسکلتی- عضلانی، طراحی پلن درمانی شامل منوآل تراپی، تمرین درمانی، مودالیته های گرمایی- سرمایی و آموزش صحیح حرکات به بیمار از خدمات این اردو به شمار می رود.

مسئول بخش فیزیوتراپی کانون جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در این اردو در مجموع 70 بیمار نیازمند به مدت 6 جلسه ویزیت رایگان می شوند، ادامه داد: بیماران این اردو بر خلاف اردوهای جهادی درمانی دیگر هر روز تغییر نمی کنند و هر بیمار نیاز به چند جلسه فیزیوتراپی دارد.

وی با اشاره به اینکه این اردو برای اولین بار در شرق کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: پیش از این اردوی جهادی فیزیوتراپی یک بار در کرمانشاه انجام شده و اردوی حال حاضر دومین اردوی جهادی فیزیوتراپی در کشور است.

وی گفت: در این اردو 3 درمانگر خواهر و 4 درمانگر برادر که دانشجویان سال آخر فیزیوتراپی هستند، به ارائه خدمات می پردازند.

پارسا ادامه داد: حدود 15 دانشجوی فیزیوتراپی ترم های پایین تر نیز به عنوان کمک فیزیوتراپ های اصلی در این اردو شرکت می کنند.

گفتنی است این اردوی جهادی تخصصی فیزیوتراپی از 25 تا 30 آبان ماه در منطقه محروم گلشهر در حال برگزاری است.

2222

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها