واکنش میرسلیم به مصاحبه تلفنی با بی‌بی‌سی فارسی

منتخب تهران بابت مصاحبه‌ای که اخیرا با یکی از شبکه‌های خارجی انجام داده بود، عذرخواهی کرد.

واکنش میرسلیم به مصاحبه تلفنی با بی‌بی‌سی فارسی

سید مصطفی آقامیرسلیم، منتخب مردم تهران و نامزد ریاست مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر در خصوص مصاحبه اخیر خود با شبکه بی بی سی فارسی نوشت: این مصاحبه در شرایط مشغله زیاد کاری و بدون توجه به ماهیت تماس گیرنده انجام شده است. در هر حال از بی دقتی خود در اصل پاسخ دادن به بی بی سی که مواضع خصمانه آن برای ملت مشخص است، صرف نظر از محتوای آن، از محضر شریف مردم پوزش می‌طلبم.

عذرخواهی میرسلیم بابت مصاحبه اخیر خود با رسانه خارجی

لازم به ذکر است، میرسلیم شب گذشته مصاحبه‌ای با شبکه بی بی سی فارسی داشته است که منجر به ایجاد حواشی زیادی در شبکه‌های اجتماعی برای او شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ابوالقاسم
    0

    سلام، قانون باز نشستگی وشرایط سنی طی سالها تجربه وتحقیقات در سطح جهانی بدست امده است، اکثر تصمیمات اشتباه در ارتباط با مدیریت واداره کشور با معذرت خواهی جبران نخواهد شد، چنین اشتباهاتی از این نوع، رابطه مستقیم با کهولت وسن زیاد دارد، واگذاری مسئولیت به این بزرگان از نظر سنی ابتدا ستم به خودشان ودوم به ملت وسوم به جوانان است جوانان با نشاط واماده به خدمت که میدان کار وانجام وظیفه وامرار معاش توسط پدر بزرگانشان از انان گرفته شده است به نظر شما ظلم چگونه است؟

    نظرات شما -
    • رضا خوزستان
      0

      اخوی جناب میرسلیم که اول راهه ما در کشور کسانی را داریم که 10 یا 15 سال مسن تر از ایشان هستند و 80 را هم رد کردند و مناصب حکومتی مهم را دارا هستند و گمان کنم فقط حضرت عزرائیل می‌تواند آنها را بازنشست کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها