اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های اجرای پروژه‌های مصوب رئیس سازمان برنامه و بودجه در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ خبر داد.

اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه راه‌آهن مبارکه- سفیددشت به شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری به همراه تعدادی از مدیران استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی با معاون اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه برای پیگیری اعتبارات موردنیاز برای اجرای طرح‌های مصوب سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به چهارمحال‌وبختیاری دیدار و گفت‌وگو کردند.

اقبال عباسی در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران از تخصیص ۱۰۰ درصدی اعتبارات پروژه‌های اجرای پروژه‌های مصوب رئیس سازمان برنامه و بودجه در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۹ خبر داد، اظهار کرد: طبق پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۲۵۰ میلیارد تومان به راه‌آهن مبارکه، سفیددشت، شهرکرد، حدود ۱۱۰ میلیارد تومان جهت تکمیل محور شهرکرد- بروجن به لردگان و حدود ۲۲ میلیارد تومان برای تکمیل محور مواصلاتی شهرکرد- ناغان به بازفت اختصاص یافت.

استاندار چهارمحال و بختیاری در خصوص پیگیری برای اعتبارات اجرای پروژه آبرسانی بن- بروجن، گفت: اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه در مدت زمان تعیین شده اختصاص پیدا می‌کند و عملیات اجرایی این پروژه طبق برنامه زمانبندی شده از سر گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین تعداد مراحل احداث ۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در چهارمحال و بختیاری مازاد بر ۲۴۴۰ واحد مصوب در صورت اعلام نظر بنیاد مسکن آغاز می‌شود.

عباسی با اشاره به اختصاص اعتبار موردنیاز برای تجهیز بیمارستان‌های چهارمحال و بختیاری توسط سازمان برنامه و بودجه، یادآور شد: برای تکمیل ساختمان پارک علم و فناوری نیز اعتباری در نظر گرفته شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان در خصوص تأمین اعتبار طرح‌های جهش تولید در استان، تأکید کرد: مقرر شد در جلسه‌ای با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اولویت‌های استان مورد بررسی قرار بگیرد و بر اساس این اولویت‌ها اعتبار مورد نیاز به طرح‌های مصوب جهش تولید اختصاص پیدا کند.

منبع: ایسنا

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها