تردد کامیون‌ها دلیل اصلی تخریب آسفالت شهر خرم‌دره

فرماندار خرم‌دره گفت: تردد کامیون‌ها در داخل شهر، از دلایل اصلی تخریب آسفالت خیابان‌های این شهر است.

تردد کامیون‌ها دلیل اصلی تخریب آسفالت شهر خرم‌دره

حجت محمدی،صبح امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خرم‌دره با تاکید بر اهمیت موضوعات ترافیکی و کاهش نارضایتی‌ها در این حوزه، اظهار کرد: با توجه به اهمیت حوزه ترافیک در زندگی روزمره شهروندان، مواردی چون رفع موانع و خودروهای پارک شده در خیابان‌ها خصوصا خودروهای سنگین، رفع سد معبر در پیاده‌روها، رنگ‌آمیزی و خط‌کشی معابر در نزدیکی مدارس و سایر مسائل ترافیکی باید در اولویت امور قرار گیرد تا شهروندان و دانش‌آموزان با کم‌ترین مشکلات در این خصوص مواجه شوند.

وی با اشاره به مشکلات اعتباری که در حوزه‌های مختلف با آن دست و پنجه نرم می‌شود، ادامه داد: هنر مدیریت در این است که با کم‌ترین اعتبار و هزینه در صدد رفع مشکلات باشیم که در شرایط اقتصادی موجود، این مهم از مطالبات عمومی جامعه است.

این مسئول با اشاره به نقش کلیدی و محوری شهرداری در شهرها، افزود: شهرداری‌ باید از هزینه‌های اضافی و پرزرق و برق در سطح شهر خودداری کرده و حتی‌الامکان برای عملیاتی شدن اقداماتی نظیر، بهبود وضعیت تابلوهای نصب شده، نصب سرعت‌گیرهای درون‌شهری و برون‌شهری، خط‌کشی معابر و به کارگیری علائم و موارد هشداردهنده در مناطق پرتراکم دانش‌آموزی که رضایت‌مندی شهروندان، بازاریان و رانندگان را نتیجه خواهد داد، دوچندان تلاش کنند.

محمدی گفت: آسفالت معابر شهری تا حدی توان تحمل تردد ماشین‌های سنگین را دارد، تردد این وسایل نقلیه در داخل شهر خرم‌دره ممنوع بوده و تردد کامیون‌های سنگین یکی از دلایل اصلی تخریب آسفالت خیابان‌های این شهرستان است.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام بیشتر دستگاه‌های اجرایی به مصوبات شورای ترافیک، یادآور شد: نتیجه عمل به مصوبات شورا، حل مشکلات ترافیکی داخل شهر و کاهش حوادث رانندگی است.

در ادامه این جلسه، شهردار خرم‌دره نیز به اجرای پروژه‌های مختلف شهرداری در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: نگاه شهرداری در اجرای پروژه‌ها رضایت‌مندی شهروندان است.

امیرهوشنگ نوری‌آرا به برخی مشکلات شهری گریزی زد و خاطرنشان کرد: محدویت‌های مالی باعث برخی مشکلات در سطح شهر است که امیدواریم با مشارکت مردمی و حمایت مسئولان حل و فصل شود.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها