قاضی‌زاده هاشمی:

واگذاری کیش، ساخته ذهن اپوزیسیون مزدور آمریکاست

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به شدت به دنبال بررسی دقیق و همه جانبه قرارداد ایران و چین توسط مجلس و کارشناسان هستم، اما مخالف هجمه هیجانی، از سر بی‌اطلاعی و بدون دانش به آن هستم.

واگذاری کیش، ساخته ذهن اپوزیسیون مزدور آمریکاست

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‌موضوع واگذاری کیش به چینی‌ها ساخته ذهن متعصب، کینه‌توزانه و از سر بی‌سوادی اپوزیسیون مزدور آمریکا جهت توقف قرارداد ایران و چین است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه متون انگلیسی و فارسی این موافقت‌نامه در سایت‌ها منتشر و برای پرسشگران خیرخواه و باسواد کشور قابل بررسی است.

‌این نماینده مجلس یادآور شد: به شدت به دنبال بررسی دقیق و همه جانبه قرارداد ایران و چین توسط مجلس و کارشناسان هستم، اما مخالف هجمه هیجانی، از سر بی‌اطلاعی و بدون دانش به آن هستم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: قطعی‌ است که قرارداد ایران و چین ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه و بهبود تجارت خارجی ایران است؛ باقی ابهامات، طبیعی و قابل رفع هستند.

وی با اشاره به ‌مذاکرات میان ایران و چین طی ۲.۵ سال گذشته گفت: هنوز این قرارداد از سوی هیچ کدام از دو دولت قطعی نشده است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمونه این موافقتنامه، موافقتنامه جلوگیری از اخذ عوارض مضاعف میان ایران و هند بود که هفته گذشته در صحن علنی مجلس بررسی و مقرر شد دو کشور میزان عوارض دریافتی را کمتر کنند.

منبع: انتخاب

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ...
    0

    پنهان کاری نداریم بایستی همه چیز واضح برای مردم توزیع داده شود چه طرح امریکایی چه چینی چه باسواد چه بی سواد قاضی زاده هاشمی

  • سروان
    0

    قبول کردین که کیش را بدهین به چین ..درود بر نمایندگان که سریع حقشان راگرفتند .وحق مردم را بخشیدند

  • مهدی
    0

    چند سال پیشم میگفتید کشتی های چینی در خلیج فارس صید غیر قانونی ندارند بعد کاشف به عمل امد که قراداد داشتید خدا می داند زمان دولت اصلاحات بشکه نفت را تا بیست سال 20دلار پیش فروش کردید

  • احمدی
    0

    یکی از یاران غار جنابعالی که روزی رئیس جمهور بود وشما وامثالهم معجزه قرنش نامیدید اولین باراین شایعه را بر سر زبان ها انداخت ونه شما ونه مدعی العموم هم با او که همراه با منافقین وربع پهلوی علیه منافع کشور هیاهومی کنندکاری ندارید ، تصور کنیدبه جای احمدی نژاد خاتمی بود الان صدای وا اسلامای صدا وسیماونمایندگان ومدعی العموم گوش فلک راکرکرده بود ویحتمل خاتمی مشغول اب خنک خوردن بود .

  • ابراهیم حامدی
    0

    تو و امثال تو خوابن اگه احمدی نژاد نمیگفت تا حالاشم خواب بودید .کرسنت یادت رفته .قوه قضاییه یادت رفته.برو بشین چرتتو بزن مجلس علنیه

  • غلامرضا پارسامنش
    0

    من بشدت مخالف هستم واینکار خیانت بمردمایران است وبایستی مجلس جلوی انرا بگیرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها