عیسی آل‌کثیر: اشک‌هایم بند نمی‌‌آید

مهاجم پرسپولیس پس از شنیدن حکم محرومیت سنگینش در هتل مثل ابر بهار اشک ریخت.

عیسی آل‌کثیر: اشک‌هایم بند نمی‌‌آید

کمیته انضباطی AFC عیسی آل کثیر، مهاجم پرسپولیس را به دلیل نقض قانون 58.1 انضباطی برای مدت 6 ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد.

این محرومیت آل کثیر به دلیل شادی بعد از گل با پاختاکور که حرکتی نژاد پرستانه اطلاق شد. همچنین این بازیکن 10 هزار دلار جریمه نقدی شد.

بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس پس از شنیدن این رای آن هم در فاصله چند ساعت مانده به شروع بازی با النصر عربستان، حسابی شوک زده شده و محرومیت بهترین گلزن تیم سبب غافلگیری آنها شده است.

اما عیسی آل کثیر بلافاصله پس از شنیدن این حکم سنگین مثل ابر بهاری اشک می ریخت و از همه دست اندرکاران پرسپولیس می خواست کمک کنند این حکم شکسته شود.

عیسی آل‌کثیر: اشک‌هایم بند نمی‌‌آید

عیسی آل کثیر با میثاقی در برنامه فوتبال برتر نتوانست صحبت کند، چون اشک‌هایش بند نمی‌آمد.

منبع: خبر ورزشی

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • کاربر ناشناس
    0

    خبر تو چرا خوشحالی میکنی خدا با ماست

  • منوچهر
    0

    خداوند به حق این غروب اشک AFCو همه آنهایی که ظالم هستند را دربیاورد و همین جور که تیم پرسپلیس را غافلگیر کردند خداوند به موقع غافلگیرشون کنه. چرا که دست خدا برتر از همه دست هاست.

  • منوچهر
    0

    خداوند به حق این غروب عوامل AFCرا غافل گیرشون کنه همین طور که تیم پرسپولیس را شکه کردن.

  • صابر
    0

    کار زشتی انجام دادی . این حرکات از آدمهای تازه به دوران رسیده ای چون تو هیچ بعید نیست. شعور ربطی به موقعیت وجایگاه ندارد. همه انسانها مخلوق خدا هستند.وهیچ کس حق ندارد خود را برتر از دیگران بداند.و به کسی توهین کند.آدم باید ظرفیت داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها