ممنوعیت دسته‌روی به سمت حرم رضوی در روز اربعین

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی برای عزاداری هیئات در روز اربعین در نظر گرفته شده است؛ البته عزاداری به صورت دسته‌روی ممنوع است.

ممنوعیت دسته‌روی به سمت حرم رضوی در روز اربعین

حجت الاسلام مرتضی همتی‌فر با اشاره مشخص شدن ۴۵ نقطه محوری برای عزاداری هیئات بزرگ در فضای باز، گفت: بر همین اساس در هر منطقه چند برنامه محوری بزرگ در ظهر اربعین انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، بیان کرد: به علت شرایط ناشی از شیوع ویروس و جلوگیری از تجمع در اطراف حرم مطهر رضوی، قرار بر این شده تا برنامه‌هایی در سطح شهر به صورت پراکنده همراه با سخنرانان و مداحان برجسته شهری برگزار شود.

وی با بیان اینکه از مردم تقاضا داریم به نیت پیاده‌روی اربعین ماشین‌های خود را به داخل خیابان‌ها نیاورند، اظهار کرد: امسال هیئات برای عزاداری روز اربعین اجازه دسته‌روی به‌سمت حرم مطهر رضوی را نخواهد داشت.

حجت الاسلام همتی فر با اشاره به اینکه هر خانواده می‌تواند برای عزاداری به سمت حرم به صورت پیاده حرکت کند، بیان کرد: برای جلوگیری از تجمع، هیچ حرکتی به صورت دسته روی و دسته‌جمعی نخواهیم داشت.

وی، خیابان امام رضا (ع)، طبرسی و شارستان خیابان نواب صفوی را سه محور منتهی به حرم مطهر رضوی برای عزاداری هیئات عنوان کرد و گفت: البته هیئات اجازه دسته‌روی به سمت حرم مطهر رضوی را نخواهد داشت.

منبع: مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها