معاون راهداری زنجان:

گرانی‌های پی در پی کمبود"لاستیک" و "روغن موتور" را در زنجان تشدید کرد

معاون راهداری زنجان از آزادسازی ۳۵۰هزار جفت لاستیک در گمرک خبر داد و گفت: به زودی فرآیند ثبت‌نام رانندگان در سامانه تایر آغاز می‌شود‌.

گرانی‌های پی در پی کمبود"لاستیک" و "روغن موتور" را در زنجان تشدید کرد

علی مدقالچی ظهر امروز در نشست خبری مدیرکل راهداری با اصحاب رسانه اظهار داشت: وظیفه تخصیص لاستیک با اداره صمت و توزیع لاستیک با اداره راهداری است.‌ متاسفانه در شش ماهه نخست امسال با کاهش تخصیص 80 درصدی لاستکیک مواجه شدیم.

وی در ادامه به کمبود روغن موتور خودروهای سنگین اشاره کرد و افزود: روغن موتور هم همانند لاستیک از ملزومات خودروهای سنگین است ولی متاسفانه امسال به دلیل چند بار گران شدن در بازار نایاب شد.

معاون حمل‌نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به آزاد شدن 350 هزار جفت لاستیک از گمرک کشور خبر داد و گفت: به زودی مراحل ثبت‌نام آن در سامانه تایر آغاز می‌شود.

وی در ادامه همچنین به گرانی بیش‌از حد خودرو و اتوبوس‌های برون شهری اشاره کرد و گفت: متاسفانه به قدری مشکلات این قشر زیاد شده است که بسیاری از رانندگان تصمیم به فروش خودروهایشان گرفته‌اند.

مدقالچی همچنین به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط اتوبوس‌ها تاکید کرد و گفت: اتوبوس‌ها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند و در هر ردیف باید دو مسافر قرار بگیرد. در صورت مشاهده تخلف حتما مسافران به بازرسان گزارش کنند.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها