واکنش نظام پزشکی به ادعای تبریزیان درباره واکسن کرونا

مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی در واکنش به ادعای جدید تبریزیان گفت: صحبت‌های ایشان درباره ارتباط واکسن و انحراف جنسی بیشتر به یک شوخی کوچه‌خیابانی شبیه است.

واکنش نظام پزشکی به ادعای تبریزیان درباره واکسن کرونا

حسین کرمانپور در خصوص اظهارات جنجالی تبریزیان در مورد واکسن کرونا گفت: من به لحاظ علمی در مورد صحبت‌های ایشان بحث نمی‌کنم چرا که اصلاً ایشان صلاحیت علمی ندارند. اما چند سوال مطرح است که به آنها می‌پردازم؛ اول اینکه باید از ایشان بپرسیم که ژن اخلاق، نجابت و ایمان کجاست؟ در کدام کروموزوم است؟! این را به ما بگویند تا حداقل راه را برای ما هم هموار کنند!

او ادامه داد: دوم اینکه اگر ایشان موفق شوند این ژن را به جهان فعلی که ظاهرا نیازمند علم ایشان است ثابت کنند، سوالی وجود می‌آید که آیا اخلاق و ایمان و نجابت، ژنتیکی است؟! اگر این خصایل ژنتیکی است فلسفه رسالت پیامبران چیست؟ اگر ژنتیکی است چه نیازی به حوزه علمیه و علمای اسلام است؟!

بیشتر بخوانید: واکسن زدن باعث انحرافات جنسی و از دست دادن ژن اخلاق و ایمان می‌شود!

کرمانپور افزود: سوم اینکه اگر ایشان مستنداتی برای حرف‌هایشان دارند، بگویند. صحبت‌هایشان علمی است یا مثل گفته‌های دیگر ایشان صرفاً لفاظی و عوام‌فریبی است. اگر بنا به استناد باشد که من می‌توانم مواردی را بگویم که اتفاقاً خطرناک‌تر است. اگر باب این مباحث باز شود، بدون اینکه مستندی ارائه شود، خیلی از باورهایمان از اوایل اسلام تا کنون زیر سؤال می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: اگر صحبت‌های ایشان در مورد میکروچیپ و تغییرات ژنتیکی مستند است یا کار تحقیقاتی انجام داده‌اند، در اختیار عموم قرار دهند، وگرنه حرف را که همه می‌توانند بزنند. صحبت‌های ایشان در مورد ارتباط واکسن و انحراف جنسی هم از نظر علمی، موضوعی است که بیشتر به یک شوخی کوچه و خیابانی شبیه است.

وی توضیح داد: هم وزارت بهداشت و هم سازمان نظام پزشکی قبلا هم از ایشان شکایت کرده بودند. در مورد آتش زدن کتاب هاریسون، سازمان نظام پزشکی شکایت کرد که به ما گفتند باید در همان شهری که این اتفاق افتاده است، شکایت کنید و ما هر چه تلاش کردیم متوجه نشدیم در کدام شهر این کتاب را سوزانده‌اند و در نهایت چون نتوانستم ثابت کنیم کدام شهر است، پرونده تحویل دادگاه روحانیت شد و روال خود را طی کرد و گویا با تذکر و هفت میلیون جریمه موضوع فیصله یافت که اگر اثری داشت، ایشان دوباره چنین اظهاراتی را مطرح نمی‌کرد.

کرمانپور افزود: البته این موارد از طرف دفتر ایشان بیان شده است. اگر دفتر ایشان واقعاً تریبون رسمی ایشان باشد نشان می‌دهد هیچ کدام از شکایت‌ها و دغدغه‌های مسئولین از رهبر انقلاب گرفته تا باقی مسئولین، پاسخ داده نشده است. خصوصاً در بحث آتش زدن کتاب هاریسون، باید بگویم که تقریباً افکار عمومی چه در داخل ایران و چه در خارج از کشور واکنش منفی نشان دادند و حتی حوزه علمیه قم بیانیه صادر کردند که ایشان از ما نیست. این حرکات در جامعه تقبیح می‌شود و ضد دین است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی بیان کرد: آیا مطرح کردنِ چنین مباحثی که به دین و اسلام واقعی ضربه می‌زد تشویش اذهان عمومی نیست و مدعی‌العموم نباید ورود کند؟ در حالی که رهبری و نظام و جامعه به دنبال واکسن کرونا هستند و بخشی از سرمایه ما در بخش تولید واکسن صرف می‌شود، بیان چنین کلماتی تشویش ایجاد نمی‌کند؟ طبیعتاً ممکن است عده‌ای تحت تأثیر این گفتار به سمت واکسن نروند و این صحبت‌ها خطرات بالقوه‌ای برای جامعه به وجود می‌آورد. ما به اندازه کافی مطالب علمی برای اثبات خطرات بالقوه نزدنِ واکسن داریم. آیا ایشان هم مطلب علمی و مستندی دارند که ثابت کنند واکسن مضرارتی که ادعا کرده‌اند را دارد؟

وی در پایان گفت: اگر به پرونده پزشکی ایشان دسترسی داشتیم، که البته فکر نمی‌کنم کار سختی هم باشد، با توجه به سن و سال ایشان می‌توانیم بگوییم که تا الان بین ۵ تا ۸ واکسن زده‌اند. ایشان گفته‌اند، سعی کنید به کسانی که واکسن می‌زنند نزدیک نشوید! خب اگر فرزندی دارند، احتمالا تا کنون اجازه نداده‌اند به فرزندشان واکسن زده شود، اما حتما آقای تبریزیان در دورانی کودکی واکسن زده‌اند، پس اگر حرفی را که می‌زنند باوردارند، اولین مصداق انسان بی‌ایمان و نانجیب و بی‌اخلاق خود ایشان هستند. چراکه واکسن‌ کرونا هم از تکنولوژی همان واکسن‌ها تبعیت می‌کند. مگر اینکه به حرف خودشان ایمان نداشته باشند که اگر ایمان ندارند پس چرا چنین اظهاراتی را بیان می‌کنند؟!

منبع: جماران

24

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 55
  • سفیر
    0

    تو مملکتی که هیچ اراده ای واسه برخورد با یک شیاد نیست چه بسا از سوی ارکان قدرت حمایت هم میشه که بدون ترس این اراجیف رو میگه به هیچ چیز امیدی نیست!!!

  • نصرالدین
    0

    زود قضاوت نکنید جناب تبریزیان منظورش علمی نبوده ایشان نگران مردم هستن بعد از زدن واکسن چه ‌احتمالاتی وجود دارد بر اخلاق و رفتار چه تاثیراتی خواهد گذاشت باید با احتیاط بیشتر عمل کرد واقعا نمیشه گفت بعد یک سال از تزریق واکسن چه خواهد شد آیا روی نوزادهایی که به متولد میشوند روی اینها بیشتر شاهد عوارض واکسن کرونا خواهیم شد بهتره دانشمندان پزشکی ما بیشتر مردمو در جریان قرار عوارض قرار دهند انشاالله ممنون از خبر فوری ،

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      اقای ملا نصرالدین این که فرمودی طنز بود چون همان حرفهای تبریزیان بود

    • کاربر ناشناس
      0

      تو هم مخت خالیه مگر ذهنهارو میخونی که ایشان منظورش چیه جیره خوار

    • مصطفی
      0

      نصرالدین جان ، از کجا منظور ایشون رو فهمیدی که بقیه نفهمیدن؟

    • کاربر ناشناس
      0

      دوستان من خودم اولین نفری هستم واکسن کرونا را خواهم زد باز هم روی حرفم هستم احتمال داره عوارض داشته باشد به این زودی هم عوارضشو نشان نمیده یکسالی زمان میبره مگه همه کرونا گرفتن خیر ی عده ای انشاالله که واکسن داخل کشور خودمان را تزریق کنند بیشتر مورد اعتماد مردم هست دوستت دارم ای هموطن ،

    • میلاد
      0

      البته ایشان در مورد بی اخلاقی و بی تربیتی و بی دینی و بی ادبی جامعه درست گفتند که در اینده اتفاق خواهد افتاد که نشانه های آن در نسل امروز و متاسفانه در بعضی از مسوولین دیده میشود اما نه بواسطه واکسن. بلکه به دلیل عملکرد بد بعضی از همین آقایان که به کار در حیطه خود که پرورش اخلاق بود نپرداختن ودر حوزه غیر تخصصی خود ورود کردند و با عملکرد بد خود نسل امروز را نسبت به دین و اخلاق اسلامی بی تفاوت و بدبین کردند. بله در اینده بی اخلاقی جولان میدهد اما نه بدلیل واکسن به همان دلایلی که گفتم. حالا اگر میخواهند بهانه اش را سر واکسن خالی کنند بحث دیگری است.

  • موسوی
    0

    عامو کلکش و بکنین بره

  • تقی
    0

    دو جریان بسیار خطرناک در ایران ، جامعه را به تباهی و هرج ومرج میبرد . یکی روحانیت جاهل و امی است ودیگری پزشکان به اصطلاح مدرن و هاریسونی . خداوند شر هر دو را از سر مملکت بردارد

  • نوری
    0

    اقا ایشان استاد حوزه هستند و در این ۴۳ سال حوزویان مدعی هستند بیشتر مردم می فهمند و مردم باید دنباله رو انان باشند . این جماعت کدام ادعا را با مدرک علمی میزنند که تبریزیان بزند همیشه به یک سری روایات استناد می کنند که معلوم نیست واقعیت داشته باشد و یا نه .

  • دبهل
    0

    آبروی مارا برد .اینو میزانش کنید.

  • کاربر ناشناس
    0

    چرا اقای وزیر بهداشت چاپلوس ورود نمیکنه واز ابروی سیستمش دفاع نمیکنه حتما باز میخواهد نان را به نرخ روز بخورد

  • کاتب
    0

    امثال تبریزیان بودند که به استفاده از دوش بجای خزینه ، تلگراف ، تلفن ، گوجه فرنگی و حتی صندلی مخالفت می کردند و فکر نکنید که این مسائل مربوط به صد سال پیش است بلکه آنها حتی تا اوائل دهه چهل هم بر روی نظرات خود پافشاری می کردند

    نظرات شما -
    • هموطن
      0

      الان دوش خوبه یا خزینه ؟ دلیلت چیه ؟ چرا میزاری سوارت بشن

    • رضا
      0

      در پاسخ هموطن. بروید تحقیق کنید ببینید در قدیم که مردم خودشان را در خزینه میشستند چقدر بیماری هارا به هم منتقل میکردند. مخصوصا اینکه در طول روز دهها نفر در ان خودشان را میشستند و آبش هم عوض نمیشد

  • مورچه
    0

    چه باید کردبااین جانوران دوپا جزاینکه بسوزیم وبسازیم نه زرداریم نه زور که بخواهیم باامثال این جانور دوپا مقابله کنیم

    نظرات شما -
    • کرونا
      0

      شاید درست بگه ،تو کجای ماجرایی ؟

    • مورچه
      0

      شاید هم جنس بازاست .خودت کجای ماجرایی

  • ملول
    0

    بابا یه ساده ایی یه حرفی زده /جوکی گفته/خندیدیم

    نظرات شما -
    • جواد
      0

      آخه ساده نیست، راه راهه!

  • فاضل
    0

    همیشه یه دسته انسان جاهل و شیاد هستند که ساز مخالف میزنند و با این جهالت هم علم و هم دین را مضحکه خود میکنند که باید اعدام شوند که جرمشان فساد فی الارض میباشد

    نظرات شما -
    • مشمول خیلی ها میشه
      0

      اینجوری باشه که خیلی ها سون باید اعدام بشن داداش

    • خلیل
      0

      همین شیاد خیلی ها رو درمان کرده ،با کمترین هزینه ای که تو امثال تو به دکترهای هاریسونی میدی

  • ممد
    0

    لقمه حرام در اخلاق تاثیر دارد ، واکسن نمیتواند تاثیر داشته باشد ؟؟؟؟

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      این جوک بود

    • ملول
      0

      اقا تاثیر داره /شما نزن

    • حامد
      0

      البته من موافق اظهارات ایشان در رابطه با واکسن نیستم. اما اینکه اقای دکتر گفتند آیا ایمان و نجابت ژنتیکی است باید بگویم میتوان بنوعی گفت بله. همه انسانها در نهاد و سرشت و فطرتشان با ایمان و نجیب و پاک آفریده شده اند

  • شهرام
    0

    حصر خانگی و عدم دسترسی به فضای مجازی برای اینجور آدما باید بکار گرفته بشه نه برای...

  • حاج کاطم
    0

    این دیگ هایی که دارو گیاهی رو درست میکنند تلویزیون نشون میده میگه مردم ببینید بهداشتی نیست ، من میخوام بدونم شما غذا رو تو چی درست میکنید یا تو هیات ها غذا رو تو دیگ درست میکنند یا تو وزارت بهداشت .گیر دادنهای الکی اونهارو تو اصناف دیدیم . عمر انسان اگه درست زندگی کنه باید بالای دویست سال باشه . دلیل کوتاه شدن عمر ما شاید همین علم روز باشه .

    نظرات شما -
    • ممد
      0

      حاجی شما ممکنه غذا رو بجای قاشق با دست بخوری، آیا قبول میکنی که آشپز توی رستوران غذا رو با دست برای شما بریزه؟؟!!

    • کاربر ناشناس
      0

      اخر این چه توجیه بچه گانه ای است

  • دکتر مجتبی جابری پور
    0

    در یک جامعه پویا باید فضای مناسب برای طرح دیدگاههای مختلف باشد از تضارب آرا راه وصراط روشن خواهد شد بیایید خوب بشنویم و زود قضاوت نکنیم هرچند اگر سخن غلط باشد.

    نظرات شما -
    • احمد
      0

      بشرطی که با اعتقادات مردم سروکار نداشته باشه، و از آن سو استفاده نشود

    • کاربر ناشناس
      0

      اقای عزیز این اظهار نظر نیست اراجیف وچرت وپرت است ادم وقتی حرفی میزنه باید سند داشته باشه و گر نه رو هوا حرف میزنه یا اینکه باید ثابت کنه

    • پرتوی
      0

      آفرین آفرین. باید به آقای تبریزیان اجازه اثبات حرف خودش را داد و بعد قضاوت کرد .

  • محمود
    0

    خوب از راه داره نون میخور با خرافات مردم سر کار گذاشته .این جور ادمها خیلی خرناکتر از کرونا هستند . باید مثل کرونا نابود شوند.

  • عباس
    0

    جناب تبریزیان آیا شما نگران مردم بودی چنین حرفی را به زبان آوردی جواب بدید خواهشن ما آخرین کشوری هستیم تو دنیا با تحریم اقتصادی این داروها را از کشور روس وارد کردیم واقعا به جای تشکر از مسولین بهداشت چنین تشکری را باید میکردی با تشکر از خبرفوری،

  • کاظمی
    0

    شیخی به جهد گفت حرام است می مخور گفتم که چشم , گوش به حرف هر خر نمی کنم

  • م
    0

    درسته این مرد رو خوب نمیشناسیم و راجع به گفته هاش شک داریم اما وزارت بهداشت ایران رو خیلی خوب میشناسیم وزارت بهداشت که نمیشه گفت وزارت بخور بخور بی عرضه ترین وزارت ایران بی مسوول ترین وزارت ایران میدونید چرا:مهم‌ترین علت حقوق های نجومی دکترها تو هیچ جای دنیا دکتر ها درآمد میلیارد ندارن بجز ایران و در عوض اون خون های آلوده ای که از فرانسه اومد پس این وزارت بهداشت تو این جور مواقع چه غلطی باید بکنه ما اصلا به وزارت بهداشت اعتماد نداریم

  • تابش
    0

    اولا چون آخوند هست .هرچی دلش میخواد بگه هیچ اشکالی نداره ..بعد منظورش اینه که واکسن را چون به اونجا میزنن اشکال جنسی پیدا میشه ..بزنین به دست

    نظرات شما -
    • ع
      0

      واکسن را به اونجا نمیزنند به همون دست میزنند. واکسن تا حالا نزدی؟ چند سالته؟

  • شهروند۱
    0

    خانه از پای بست ویران است ، جناب تبریزیان لطفا معجزه کن روغن فراوان بشه ،بعدش شکر بعدش قند بعدش دارو بعدش مرغ بعدش وووووووووووووووووو این اگر روحانی نبود کمتر از۲۰ سال زندانی بهش نمی دادند بعدش

  • عبداله اسدی
    0

    آقای تبریزیان و امثالهم افرادی هستند که می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند ایشان سال گذشته که کرونا شروع شد حرف ها و اظهار نظر هائی کرد پس چرا ایشان در طول این یکسال یکبار نرفت پیش این مری های کرونائی و یکنفر از آنها را معالجه کند ایشان هر چه می فرمایند به خودشان بگویند و به جامعه تسخه نه پیچند و من متعجب هستم چرا دادستان کل کشور که مدعی العموم هست ایشان را احار نمی کند که ای چه ارجیفی هست که می بافی ؟

  • علی
    0

    بابا ولش کنید آقای تبریزیان را، موز را بچسبید که از گوشت سبقت گرفت البته خیار هم با این سرعتی که میره احتمالا از موز هم سبقت بگیره.

  • عبدل
    0

    از یه آدم بی مغز و دیوانه ای انتظار چه چیزی رو دارید

  • نریمان
    0

    شعر فردوسی _ شاهنامه : درختی که تلخ است وی را سرشت گرش بر نشانی به باغ بهشت ور از پای جویش بهنگام آب به بیخ انگبین ریزی و شهد ناب سرانجام گوهر به بار نیاورد همان میوه تلخ بار آورد زه بد اصل چشم به داشتن بود خاک در دیده انباشتن #به واضح گفته نجابت و ژن بد قابل تغییر نیست و انتظار هم نباید داشته باشیم. من به استناد این پند و اندرز فردوسی و سیاسی کاری و پول دوستی اکثر پزشکان ، با حرف این آخوند موافق هستم.

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      اگر بحث ژنتیک باشه شما بدون که خداوند همه انسانها را با نهاد و فطرت پاک آفریده . البته جناب فردوسی هم اشتباه نگفته منتها جای بحث بسیار دارد که اینجا جایش نیست

  • میلاد
    0

    این جمله رو قبلا یه خاخام یهودی گفته بود. حالا این نباید تکرار میکرد چون ما واکسن کشور خودمون رو میخوایم بزنیم. تحقیق کنید بعد حرف بزنید

  • محمد
    0

    خرملانصرالدین به حرف آمد

  • کاربر ناشناس
    0

    باسلام ایشان ضد علم وبشریت انسانی میباشد از قدیم گفته شده به سر امده حکیم است شامل ایشان این ضرب مثل گویا خود ایشان این واکسن برای خودش تزدیق نمود ساختما ن ژنتیگشان دچار همان شده که برای دیگران تشریح نمود خدا به ایشان عقل کامل فرمایید که جلو پیشرفت علم را میخواهد بگیرد

  • حسنی
    0

    بابا یه حرفی زده . شما جدی نگیرید. مردم که به حرف این اقا گوش نمی کنند . میرند واکسن میزنند. بیخیال .

  • هه
    0

    حوزه از اينگونه موجودات زياد داره

  • مهین
    0

    در اینده بی اخلاقی و بی ادبی زیاد میشه اما نه بخاطر واکسن بلکه بخاطر عملکرد بد شما که همه را دین زده و بی اخلاق کرده. فکر کنید

  • آلن
    0

    ظاهرا روغن بنفشه رو مغز این آقا اثر گذاشته

  • رضا ی
    0

    حیف سازمان نظام پزشکی این احمق آدم حساب کرده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها