بارش برف همه محورهای مواصلاتی استان زنجان را فرا گرفت

بارش برف همه محورهای مواصلاتی استان زنجان را فرا گرفت

محمد امینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: هم اکنون برف در آزادراه زنجان - قزوین و محور زنجان - خرمدره در حال باریدن است.

وی با اشاره به اینکه دوربین‌های نظارت تصویری وجود مه در محور زنجان - ابهر در حوزه شهرستان ابهر را نشان می‌دهد، ابراز کرد: رانندگان به دلیل کاهش دید افقی برای تردد در این مسیر باید از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان بیان کرد: در آزادراه زنجان - تبریز و محور ترانزیت زنجان - میانه در حوزه استحفاظی شهرستان زنجان بارش برف گزارش شده است.

وی به وجود مه در محور زنجان - طارم و گردنه "خانچایی" اشاره کرد و گفت: بارش پراکنده برف در محور نیک‌پی - ماهنشان نیز مشاهده می‌شود.

امینی با اشاره به احتمال کولاک در روزهای آینده به مسارفان توصیه کرد: برای تردد در محورهای کوهستانی و برفگیر تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی به اطمینان از سالم بودن تجهیزات ایمنی خودرو، برف‌پاک‌کن، بخاری و سایر موارد تأکید کرد و افزود: رانندگان پیش از سفر از پر بودن مخزن سوخت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان شماره‌های 141 و 1816 را پلهای ارتباطی برای اطلاع از وضعیت راهها عنوان کرد و گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر ضمن همراه داشتن غذای کافی و لباس گرم با سرعت مطمئنه تردد کنند.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها