سخت‌گیری بر واحدهای تولیدی بزرگ در چهارمحال و بختیاری سبب دلسردی تولیدکنندگان می‌شود

سخت‌گیری بر واحدهای تولیدی بزرگ در چهارمحال و بختیاری سبب دلسردی تولیدکنندگان می‌شود

قاسم سلیمانی ظهر امروز در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به موضوع بازنشستگی پیش از موعد برخی از کارکنان شرکت پاک‌پی استان، اظهار داشت: 30 نفر از کارکنان این شرکت در سال گذشته درخواست بازنشستگی پیش از موعد داشته‌اند که در خواست 20 نفر آن‌ها پس از تشکیل گروه کارشناسی و بررسی سوابق بررسی و حکم بازنشستگی پیش از موعد تعدادی از آن‌ها صادر شد.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص سوابق کاری برخی از این کارگران به لحاظ قرار نگرفتن در گروه مشاغل سخت و عدم بهره‌مندی از بازنشستگی پیش از موعد، افزود: لازم است این مسئله دوباره در کمیته مربوطه بررسی و مطابق با رای صادر شده در این کمیته تصمیم‌گیری و عمل شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن تاکید بر پرهیز از سخت‌گیری‌های بی‌مورد در خصوص واحدهای تولیدی استان، بیان کرد: سخت‌گیری بر کارخانجات بزرگی که از نظر اقتصادی و صادرات آبروی استان هستند سبب دلسردی این واحدها و دیگر تولیدکنندگان استان می‌شود از همین‌رو لازم است با دقت نظر بیشتری در خصوص این مسائل تصمیم‌گیری شود.

سلیمانی با اشاره به بحث مالیات بر ارزش افزوده، تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم هر زمانی که فروشنده یا پیمانکار به پول خود رسید و صورت وضعیت وی پرداخت شد آن‌گاه مالیات بر ارزش افزوده از وی کسر گردد.

وی خاطرنشان کرد: لازم است مسئولان ساز و کاری پیدا کنند که صورت وضعیت اسفند ماه جزو عملکرد همان سال محسوب شود.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها