هرمزگان نیازمند کار و تلاش بیشتری است

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: هرمزگان نیازمند کارو تلاش بیشتری نسبت به سایر استان‌ها است؛ خصوصا در حوزه بهداشت و درمان باید کارهای بیشتر و ماندگاری انجام دهیم.

هرمزگان نیازمند کار و تلاش بیشتری است

احمد مرادی صبح امروز در همایش تجلیل از دانش آموختگان پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی جزیره قشم اظهار داشت: حوزه پزشکی بسیار مهم و حساس است، بنده آروز داشتم که در حوزه پزشکی و دندانپزشکی در شهرستان قشم چهره های ماندگاری داشته باشیم و امروز شاهد بالندگی این چهره‌ها در این شهرستان هستیم.

وی افزود: جامعه پزشکی هرمزگان با تلاش و همت راه ترقی را برای سایرین باز کرده‌اند ودیگران هم می‌توانند با همت بالاتر و تلاش بیشتر در سطح ملی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند.

رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس گفت: همت کنیم تا از بدی و تن پروری دور باشیم و از تمام فرصت‌هایی که خداوند در اختیارمان نهاده به نحو احسن بهره ببریم؛ وقت خود را در راه رضای خدا و کار برای خلق خدا صرف نماییم.

مرادی افزود: خداوند انسان را بسیار عزتمند آفریده و این توانایی را داده تا همه به قله‌های رفیع انسانیت برسیم؛ امروز جوانان موثر و توانمند قشم نشان دادند که با تلاش و همت می‌توان برای پیشرفت استان حرکت کرد.

وی گفت: هرمزگان بسیار به تلاش و کارنیاز دارد، از خارج استان این تلقی وجود دارد که مردم هرمزگان بسیار مرفه هستند اما در درون استان می‌بینیم که مشکلات زیادی وجود دارد و باید مسؤولان تلاش کنند تا این رفاه و آرامش را برای مردم استان وکشور فراهم نمایند.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها