۹۸ درصد خوی تا پایان سال‌ آینده گاز رسانی می شوند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس گفت: ۶۲ درصد شهرستان خوی گاز رسانی شده است.

۹۸ درصد خوی تا پایان سال‌ آینده گاز رسانی می شوند

عادل نجف زاده تصریح کرد: با غفلت های صورت گرفته در گذشته در حال حاضر ۶۲ درصد شهرستان خوی تحت پوشش گاز رسانی است که با پیگیری های مداوم تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک به ۹۸ درصد شهرستان گازرسانی خواهد شد.
وی از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه ۵ هزارنفری خوی خبر داد و گفت: تا آخر دولت فعلی این ورزشگاه به بهره برداری می رسد .
این نماینده مجلس با بیان اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال آینده برای محور سه راهی ایواوغلی تا مرگنلر اختصاص می یابد، تصریح کرد : با رایزنی های صورت گرفته برای توسعه تجاری و اقتصادی و گردشگری مسیر ایواوغلی ، وام های کم بهره به سرمایه گذاران در این مسیر اختصاص خواهد یافت .
نجف زاده همچنین از تکمیل و آسفالت محور الند و پل قزل آغل بعد از ۲۸ سال خبر داد و گفت: در دوره های قبل برخی برای کسب رای مردم این منطقه قول های الکی داده بودند و عمل نکرده بودند .
وی افزود: باتلاش های شبانه روزی محور الند در کمترین زمان آسفالت می شود و در حال حاضر ۱۶ تریلی امکانات زیر ساختی به منطقه ارسال شده است.
نجف زاده فرودگاه خوی را جزو زیباترین فرودگاه های کشور عنوان کرد و گفت: از وزیر راه و شهرسازی دستور افزایش طول باند و روشنایی این فرودگاه را برای فرود هوایپماهای غول پیکر گرفته شد، همچنین در تلاش هستیم پروازهای عتبات عالیات از این فرودگاه انجام شود.
نجف زاده در خصوص مسائل حاشیه ای مطرح شده در مورد دانشگاه خوی تصریح کرد: مجوز و زمین دانشگاه دولتی خوی در جای خودش باقی است که بعد از تکمیل ساختمانش اولین رشته ای که در آن راه اندازی می شود رشته مهندس نساجی خواهد بود.
وی اظهار کرد: با کم کاری ها صورت گرفته در سال های گذشته شهرستان خوی نتوانسته به اندازه شایستگی های مردمش توسعه پیدا کند.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها