تخت‌های بیمارستان بهشتی چالدران افزایش یافت

رئیس شبکه بهداشت و درمان چالدران از افزایش تخت‌های بستری دربیمارستان بهشتی شهرستان خبر داد.

تخت‌های بیمارستان بهشتی چالدران افزایش یافت

دکتر علیزاده با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸ پزشک متخصص در رشته‌های مختلف در بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان در حال ارائه خدمات درمانی به بیماران هستند، افزود: با افزایش تخت‌های جدید بستری، بهره گیری از تعداد دیگری از پزشکان متخصص در این بیمارستان امکان پذیر خواهد شد.

دکتر علیزاده اظهار کرد:‌ با تجهیز بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان به امکانات جدید درمانی ضمن اینکه ارائه خدمات درمانی به بیماران بستری در این بیمارستان افزایش یافته همچنین اعزام بیماران به مراکز درمانی سایر شهرستان‌های استان کاهش یافته است.

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان چالدران بیمارستان چالدران قبلا ۴۸ تخت خوابی بود که با افزایش ۲۰ تخت در بخش‌های آی. سی. یو، سی. سی. یو، نوزادان و بخش قلب و عروق این تعداد به ۶۸ تخت افزایش یافت.

دکتر علیزاده همچنین با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۶ هزار نفر از جمعیت این شهرستان از خدمات این بیمارستان بهره مند می‌شوند، تاکید کرد: تجهیزات بیمارستان شهید بهشتی با اعتبار بیش از ۲۰ میلیارد ریال بخش‌های مراقبتهای ویژه، دستگاه‌ ونتیلاتور و دستگاه اکسیژن سازمرکزی این بیمارستان تامین شدند.

به گفته وی خیران سلامت چالدران نیز بیش از یک میلیارد ریال به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان کمک کردند که این در جایگاه خود یک کار شایسته بوده و جای تقدیر دارد.

منبع: ایسنا

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها