سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی:

افزایش تخصیص سهمیه انواع کالاها و خدمات یارانه‌دار به حامیان نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی گفت: در زمان انتخابات باید از افزایش تخصیص سهمیه انواع کالاها و خدمات یارانه‌دار نظیر فرآورده های نفتی و آرد به حامیان نامزدهای انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرهیز شود.

افزایش تخصیص سهمیه انواع کالاها و خدمات یارانه‌دار به حامیان نامزدهای انتخاباتی ممنوع است

سجاد ده‌ده‌جانی با اشاره به نحوه نظارت سازمان بازرسی کل در زمان انتخابات پیش رو اظهار داشت: در این راستا باید از هر نوع استفاده غیرقانونی از اعتبارات خارج از شمول، افتتاح حساب مشترک و هزینه‌کرد غیرقانونی از این حساب‌ها، تایید صورت وضعیت صوری بدون در نظر گرفتن تناسب آنها با پیشرفت ریالی پروژه‌ها و هزینه کرد غیرقانونی اعتبارات عمرانی جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: همچنین باید از افزایش غیرمتعارف ماموریت‌های اداری کارکنان، پرداخت اضافه کاری‌های غیرمرتبط، عدم توجه به مبانی حضور و غیاب کارکنان و حذف سیستمی غیبت‌ها و مرخصی‌های حامیان نامزدهای انتخاباتی به ویژه در ماه‌های پایانی منتهی به انتخابات خودداری شود.

سرپرست بازرسی کل آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم مراقبت در زمینه حفظ، حراست و نگهداری حساب اموالی که به موجب قوانین و مقررات توسط موسسات دولتی خریداری شده است گفت: همچنین هر نوع استفاده غیرقانونی از فضای اداری، سالن کنفرانس و ورزشی و دیگر اموال دولتی ممنوع است.

وی افزود: از سوی دیگر در زمان انتخابات باید از افزایش تخصیص سهمیه انواع کالاها و خدمات یارانه‌دار نظیر فرآورده های نفتی و آرد به حامیان نامزدهای انتخاباتی توسط دستگاه‌های اجرایی مربوطه پرهیز شود.

ده‌ده جانی بیان کرد: در زمان انتخابات باید از اعمال تخفیف یا رفع تعارض مالیاتی در صدور مفاصا حساب‌های مالیاتی و کمک به فرار مالیاتی مودیان حامی نامزدهای انتخاباتی پرهیز شود.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها