وزارت آموزش و پرورش: اهتمام در اقامه نماز و امر حجاب، «شهریه مدارس» را افزایش می‌دهد

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.

وزارت آموزش و پرورش: اهتمام در اقامه نماز و امر حجاب، «شهریه مدارس» را افزایش می‌دهد

احمد محمودزاده ، درباره زمان ابلاغ الگوی شهریه به موسسان جهت تعیین نرخ افزایش شهریه مدارس غیردولتی در سال تحصیلی جدید، اظهارکرد: الگوی شهریه مراکز و مدارس را ابلاغ کردیم.

وی افزود: یکی از تفاوت‌های الگوی شهریه سال جدید با سال گذشته در این است که سال گذشته کیفیت‌بخشی به شهریه اضافه کردیم و الگو بیش از ۱۰۰ امتیاز داشت و امکان افزایش شهریه تا ۲۰ درصد برای مدارسی که امتیاز کیفیت بخشی را کسب کرده بودند درنظر گرفته بودیم و مانند یک امتیاز مازاد تشویقی بود.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون کیفیت بخشی را درون الگوی اصلی و در دل همین ۱۰۰ امتیاز دیده‌ایم، گفت: به این ترتیب مدارسی که رویکرد فرهنگی و پرورشی داشته باشند، در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی شرکت کنند، تشکل‌های دانش آموزی فعال داشته باشند، در اقامه نماز و امر حجاب و عفاف اهتمام داشته باشند و مواردی از این دست، در تعیین شهریه‌شان اثرگذار خواهد بود.

محمودزاده درباره شرایط پیش‌ثبت‌نام مدارس غیر دولتی نیز توضیح داد و اظهار کرد: پیش‌ثبت‌نام امری پذیرفته شده است و این امر برای کاهش دغدغه خانواده‌ها امکان‌پذیر است؛ اما شرایطی دارد از جمله اینکه پیش‌ثبت‌نام و پرداخت علی‌الحساب باید به اندازه شهریه سال قبل باشد و نباید با افزایش شهریه همراه باشد.

همچنین آزمون و مصاحبه‌ای نباید در نظر گرفته شود و اگر به هر دلیلی دانش آموزی انصراف داد، شهریه‌اش باید بدون کاهش مسترد شود.

وی افزود: اگر متقاضیان مدرسه‌ای از صندلی‌هایش بیشتر باشد اولویت با دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی همان مدرسه است و تنها می‌توانند برای بقیه داوطلبان، آزمون و مصاحبه برگزار کنند.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 10
  • ناشناس
    1

    خاک برسرتان بااین نحوه مدیریت ودیدگاهتان

  • ناشناس
    0

    نماز بی وضو و با کفش و ذکر فارسی روش نماز جدید در بین دانش اموزان

  • ناشناس
    1

    نماز وحجاب رو هم پولی میکنید این دین فروشی است

  • امیرکبیر
    0

    به این باور رسیده اید که دینفروشید ولی خدا راشکر
    این را هم باوردارید که با نسلهای جدید دیگر نمیتوان بازی با معنویات کرد؟

  • ناشناس
    0

    ای واااای برشما که برای اقامه نماز شهریه می گیرید گبر هستید ؟؟؟یا مسلمان آخه کدام طرفید مشخص کنید خداااایاواقعا دیگه باید اینها رو گوششان را حسابی بکشی یا از صفحه هستی معلق شان کنی کاری از دست ما مستضعفین مسلمان بر نمی آید چه کنیم

  • ناشناس
    0

    هیچ فکر بهتری ندارید جز این چرت و پرت ها مردم دیگر بااین افکار پوسیدتان توجهی ندارند خر خودتانید

  • خخخخ
    0

    خجالت آور است

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      وروشنگر اگر اهل فهم باشیم

  • ناشناس
    0

    همه این چیزایی که گفتید خوبه ولی چرا دارید از جیب مردم هزینه میکنید .بخدا قسم که با این چیزا نمیتونید اعتبار از دست رفته رو برگردونید به خودتون بیاید

  • ناشناس
    0

    خوب بچه ها رو میبرن مدارس با شهریه کمتر دیگه اونجا خبری هم از نمازو حجاب نیست !!!اینجوری که بدترش کردید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها