سخنگوی پلیس: کشف حجاب جرم است

سخنگوی فراجا گفت: باید با افراد شُل‌حجاب و کم‌حجاب رفتار‌های حساب‌شده داشته باشیم تا بتوانیم آنها را جذب کنیم.

سخنگوی پلیس: کشف حجاب جرم است

سردار سعید منتظرالمهدی صبح امروز در همایش چادرهای آسمانی که به مناسبت «روز عفاف و حجاب» در باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: کشف حجاب در قانون به عنوان جرم شناخته شده و با توجه به اینکه پلیس ضابط قضایی است، باید با جرم مشهود برخورد کند.

وی افزود: همه دستگاه‌های مسئول در زمینه عفاف و حجاب باید پای کار بیایند و به پلیس کمک کنند. کم‌کاری‌های دستگاه‌های دیگر در این زمینه باعث شده است که پلیس در خط اول این میدان قرار بگیرد.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با بیان این که یکی از مهمترین برنامه‌ها در سراسر کشور اقدامات ایجابی در حوزه حجاب است و هشتمین همایش ملی چادر‌های آسمانی نیز در همین راستا برگزار شده است، خاطرنشان کرد: برای افرادی که بر هنجارشکنی خود پافشاری می‌کنند، اقدام سلبی انجام خواهد شد.

سخنگوی پلیس با بیان این که باید با افراد شُل‌حجاب و کم‌حجاب رفتار‌های حساب‌شده داشته باشیم تا بتوانیم آن‌ها را جذب کنیم، گفت: بسیاری از خانم‌هایی که کم‌حجاب هستند در آئین‌های مذهبی ما شرکت می‌کنند و نمونه آن جشن عید غدیر است.

منتظرالمهدی در پایان تاکید کرد: شهیدانی که در راه ترویج حجاب جان خود را فدا کردند، نامشان جاودان می‌ماند و باید با عملکرد خود یاد آنها را زنده نگه داریم.

منبع: ایلنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    0

    میره.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      1

      کشف حجاب زمانی جرم است که حداقل ۵۰٪ ➕ ۱ نفر از واجدان شرایط رأی دادن در ایران کشف حجاب را جرم بدانند! نمایندگانی که با رأی اقلیت ۱۰ درصدی مردم به مجلس شورای اسلامی راه یافته اند مشروعیت تصویب و وضع قوانین به نمایندگی از اکثریت مردم ایران را ندارند! ضمناً حجاب مسأله ای شخصی و جزو حریم خصوصی اشخاص است که نمی توان به آن ورود پیدا کرد و در مورد آن قانون گذراند! عرف خود تعیین می کند چه چیزی هنجار است و چه چیزی ناهنجار!

  • ناشناس
    0

    ای کاش کشف فساد هم جرم بود

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      کشف فساد که نمی تواند جرم باشد بلکه مستوجب پاداش و تقدیر است!

    • ناشناس
      0

      کشف فساد که جرم هست مگه ماجرای شاسی بلندارا یادتون نیست

  • رابی
    0

    آیا اختلاس و رانت و فساد و دزدی و دروغگویی مسئولان و فرستادن پنج هزار آقازاده به آمریکا و اروپا و تولید خودروهای نا ایمن که سالیانه جان ۱۷ هزار ایرانی را می گیرد در ایران جرم محسوب نمی‌شود؟

  • ناشناس
    0

    شهیدانی که رفتند بخاطر ناموسشان ، وطنشان ، کشورشان ، مردمانشان
    ولی برخی ماندند و فقط زر و نعره زدند ، اختلاسها را ندیدند ، دزدیها را ندیدند، بدبختی و فلاکت کارگر و کارمند را ندیدند ، فقر فرهنگ و آب و غذا و ... ندیدند ، فقط و فقط موی سر زنها را دیدند !!!!!!!!!!

  • ناشناس
    1

    فقط بچسبید ب کشف حجاب بقیه ی کارها رو زمان درست میکنه

  • ناشناس
    1

    دزدی چی

  • ح.ن
    1

    فقط بچسبید ب حجاب بقیه ی کارها رو بسبارید زمان درست میکنه محکم دودستی بچسبید ب کشف حجاب که مرده ها زنده میشن/برید جاهای ک بدتر از کشف حجاب هست رو پلمب کنید اگر شرف دارید

  • ناشناس
    0

    دولت حکومت مذهبی با دین زنده است یعنی دین برای انان یک نقاب یا تکیه گاهی است

  • ناشناس
    1

    با هزاران جرم دیگر چه می‌کنید جناب سردار پلیس ؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها