برف تابستانی در آلمان/ ویدئو

در پی وقوع طوفان شدید بر فراز شهر رویتلینگن در جنوب آلمان مرکز شهر تحت تأثیر آب و هوای شدید قرار گرفت و حدود ۳۰ سانتی‌متر در نقاطی از شهر انباشته شد.

برف تابستانی در آلمان/ ویدئو

روز جمعه، طوفان شدید تگرگ شهر رویتلینگن که در بادن-وورتمبرگ در جنوب آلمان واقع است را درنوردید که باعث شد تا تگرگ خیابان‌های این شهر را پوشانده و ضخامت آن در برخی نقاط به ۳۰ سانتی‌متر می‌رسد.

تصاویر مختلف منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که تیم‌های برف‌روبی در تلاش برای پاکسازی خیابان‌های این شهر هستند. طوفان و تگرگ خسارت جدی در شهر روتلینگن به همراه نداشته است.

مرکز شهر به ویژه تحت تأثیر آب و هوای شدید قرار گرفت و تگرگ چندین سانتی متری انباشته شد.

به گفته پلیس و اداره آتش نشانی، باران شدید و تگرگ بعدازظهر جمعه به دلیل وقوع طوفان قدرتمند در شهر رویتلینگن باعث جاری شدن سیل شد.

تگرگ‌ها با قطر بین یک تا دو سانتی‌متر، صحنه‌ای زمستانی را در اواسط تابستان ایجاد کردند. تگرگ همچنین سیستم فاضلاب را مسدود کرد و منجر به جاری شدن سیل در خیابان‌های رویتلینگن شد.

پلیس به مردم توصیه کرده است از تردد در مرکز شهر و تردد غیرضروری با خودرو خودداری کنند. آن‌ها همچنین نسبت به ورود به زیرزمین‌ها و پارکینگ‌های زیرزمینی که خطر سیل وجود دارد هشدار دادند.

استفان هرمان از اداره آتش نشانی رویتلینگن عصر جمعه گفت که آن‌ها به حدود ۱۰۰ حادثه پاسخ داده اند. آتش نشانی در طول بعد از ظهر تماس‌های اضطراری متعددی دریافت کرد. در میان آن‌ها رانندگان زیادی بودند که می‌ترسیدند وسایل نقلیه خود را ترک کنند. هرمان گفت: در آن لحظه، درست بود که آن‌ها در وسایل نقلیه خود بمانند و با آتش نشانی تماس بگیرند.

این اولین باری نیست که رویتلینگن در معرض تگرگ قرار می‌گیرد. دو سال پیش، در پایان ژوئن ۲۰۲۱، اداره آتش نشانی و پلیس به دلیل بارش شدید باران و تگرگ مداخلات متعددی در رویتلینگن و بخش شمالی منطقه داشتند.

حجم ویدیو: 12.74M | مدت زمان ویدیو: 00:01:05 | دانلود ویدیو
منبع: فرارو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • ناشناس
    0

    در پی وقوع طوفان شدید بر فراز شهر رویتلینگن در جنوب آلمان مرکز شهر تحت تأثیر آب و هوای شدید قرار گرفت و حدود ۳۰ سانتی‌متر در نقاطی از شهر انباشته شد. یه بار بخونید چیزی سر در میارید .

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      این نوعی خبررسانی مخفی است خواننده فکرعجیب و غریب میکند وبعدمتوجه موضوع میشود مثل اخبار گنگی که بعداً معلوم میشود مال چندسال پیش است

  • کیوان
    1

    خوش بحالشون ما در زمستان حسرت برف داریم اینا تابستون براشون برف میاد که نشون میده در پیشگاه خالق یکتا ٱجر و قربی دارن نه مثل ما که کارمون شده دروغ و دزدی و ریا و.........

    نظرات شما -
    • خلایق همین لايق
      1

      خلایق همین زندگی لایق

  • تندرو ابله
    1

    بخاطر فقر حجاب است
    چون حجاب را رعایت نمیکنند جای زمستان و تابستان عوض شده است
    اگر روسری و چادر چاقچول میکردند الان در ظل آفتاب بودند و کولر روشن میکردند
    هیهات من الذلت
    امریکا را با ترقه و موشک حسینیه خواهیم کرد با اسراییل و‌همه‌جهان را

  • امیر
    1

    اینا به لطف خدا داریم میسوزیم

    نظرات شما -
    • ح.ن
      1

      وقتی از اول با دروغ و کلاهبرداری و دزدی آجر را کج چیدیم دیوار تا سوریا کج میره کجای این دولت با عدالت هست که خدا هم دلش بحال ملت بسوزه

    • ح.ن
      1

      50سال پیش اینجوری نبود برف میامد تو تابستان جلوی نانوایها وبیشتره مغازه ها و حتی مساجد آب سردکن میداشتن نه دزدی ب اینصورت بود و نه قتل وووخدا هم رحم میکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها