برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر

همزمان با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) یادواره شهدای رامهرمز و همایش کنیزان حضرت زهرا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در این شهر تاریخی برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر

همزمان با ایام فاطمیه و سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) همایش کنیزان حضرت زهرا(ع) با حضور اقشار مختلف مردم در شهر تاریخی رامهرمز برگزار شد.

در این برنامه جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، پاسداران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، علما، طلاب، روحانیون و دانشجویان شرکت کردند.

همایش کنیزان حضرت زهرا(ع) در حسینیه ثارالله رامهرمز واقع در میدان اباصالح المهدی(عج) جنب یادمان شهدای گمنام آرمیده در این شهر برگزار شد که عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان در آن سخنرانی کرد.

در این برنامه که به منظور پاسداشت شهدای گلگون کفن تیپ 15 امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد حاضران یاد و خاطره سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش را گرامی داشتند.

برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر برگزاری یادواره شهدا در شهر تاریخی رامهرمز به روایت تصویر

منبع: تسنیم

66

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها