به مناسبت روز خبرنگار:

اهالی ملاشیه خبرنگاران را فراموش نکردند

فعالان منطقه‌ی ملاشیه‌ی اهواز طی رویدادی به مناسبت روز خبرنگار از روزنامه‌نگارانی که در تنشِ آبی اخیرِ ملاشیه مسائل این محله را پوشش رسانه‌ای دادند تجلیل کردند.

اهالی ملاشیه خبرنگاران را فراموش نکردند

به گزارش خبرفوری، فعالان فرهنگی منطقه ملاشیه اهواز از روزنامه‌نگاران، عکاسان و فعالان فضای مجازی که با تلاش‌های خود در انعکاس مشکلات منطقه مشارکت جدی داشتند، تقدیر کردند.

این خبرنگاران با پیگیری مستمر و قوی، اخبار مختلف مربوط به افت فشارآب و کاهش منابع آبی منطقه را به صورت جامع و همراه با تحلیل‌های دقیق منتشر می‌کردند.

در این مراسم تقدیر، خالد عبدالخانی به نمایندگی از صفحاتِ اینستگرامی در این مراسم گفت: ما وظیفه‌مان را در قبال اهالی ملاشیه انجام دادیم و لازم است در کنار مردم باشیم.

عبدالخانی افزود: از همه و خصوصا روزنامه‌نگاران درخواست دارم در مسئله‌ی تحجر و تیراندازی‌هایی که در نزاع‌های قبیله‌ای رخ می‌دهد ورود کنند تا جلوی این رفتارهای زشت گرفته شود.

قاسم آل کثیر به نمایندگی از روزنامه‌نگارانِ حاضر در مراسم گفت: شخصا تا کنون شاهد چنین اتفاقی از سوی محلات اهواز نبودم که اینچنین قدردانِ روزنامه‌نگاران باشند و این رفتار نشان از اشراف، سواد رسانه‌ای و شناختِ شما از تاثیرِ رسانه بر مسائل را دارد.

آل کثیر افزود: امیدوارم این ارتباطِ دوسویه درکنارِ انعکاسِ مصائب، برای رویدادهای خوش و مفرح نیز رخ دهد و شاهد پوشش خبرهای خوبِ این منطقه باشیم.

این روزنامه‌نگار توضیح داد: قطعا رابطه‌ی میان رسانه و محلات هرچقدر قوی‌تر باشد، پیامدهای خوبی برای آن محله را به دنبال دارد. رسانه چشمِ مردم است که می‌بیند، پای مردم است که راه می‌رود و دهان و بیانِ مردم است که منعکس می‌کند.

سپس، هر یک از خبرنگاران و فعالان فضای مجازی به صورت جداگانه تقدیر شدند و لوح خود را از سوی فعالان فرهنگی و اهالی منطقه دریافت کردند.

در پایان از روزنامه‌نگاران و عکاسان همچون محمد آهنگر، علی معرف، قاسم آل کثیر، امین غفاری، فاطمه کاظمی، سید خلیل موسوی، زینب مرزوقی و فاطمه دقاق نژاد با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

همچنین از خالد عبدالخانی، مسعود کنانی، میلاد موالی‌زاده به عنوان فعالان فضای مجازی نیز قدردانی شد.

منبع: خبر فوری
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها