رئیس اداره آموزش و پرورش باغملک؛

۱۵ مدرسه جدید در باغملک به بهره برداری رسید/ باغملک در فضای آموزشی رشد بسیار خوبی داشته است

رییس اداره اموزش و پرورش گفت: در یکسال گذشته تا کنون ۱۵ مدرسه افتتاح و مدارس فرسوده قلعه تل و رستم آباد کلنگ زنی خواهند شد.

۱۵ مدرسه جدید در باغملک به بهره برداری رسید/ باغملک در فضای آموزشی رشد بسیار خوبی داشته است

علی صداقتی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک گفت:در شهرستان باغملک ۲۰ هزار دانش اموز در چند مقطع تحصیلی وجود دارد که بدلیل پراکندگی در بخش های مختلف و حوزه های مختلف طبیعی است که مشکلات امکانات وجود داشته باشد.

رئیس اداره اموزش و پرورش ضمن تجلیل از اقدامات موثر سازمان نوسازی و تجهیز مدارس خوزستان در خصوص احداث مدارس جدید در باغملک بیان داشت:ظرف مدت یکسال گذشته خوشبختانه با حضور مدیرکل جدید نوسازی استان وپیگیری مسئولین ۱۵ مدرسه جدید در شهرستان افتتاح و به بهره بردای رسید.

صداقتی با ابراز خرسندی از حمایت های اداره کل نوسازی اظهار داشت: امکاناتی خوبی اعم از میز و نیمکت و لوازم مهم برای مدارس بصورت کامل ارسال و تجهیز صورت گرفت.

وی با بیان اینکه امکانات دیگری مانند شوفاژ و لوازم سرمایشی و گرمایشی هم بزودی ارسال خواهد شد گفت هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که با همت همکاران ما و کمک های اداره مل نوسازی مراتب تجهیز صورت خواهد گرفت تا این مشکلات نیز برطرف شود ‌.

صداقتی با اشاره به وجود مدارس با بافت قدیمی و لزوم نوسازی این مدارس خاطرنشان کرد: منتظر تامین اعتبار برای نوسازی این مدارس هستیم تا مدارسی چون رستم آباد و قلعه تل کلنگ زنی شود.

رییس اداره اموزش و پرورش در پایان گفت : فضای اموزشی شهرستان باغملک رشد خوبی داشته و امیدواریم با همکاری مساعد مسئولین استان و شهرستان شاهد ارتقای کیفیت بهتر در شهرستان باشیم.

منبع: ملت اصیل
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها