مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر/ استخدام از طریق ثبت نام آزمون انجام می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان از استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر خبر داد.

استخدام فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر/ استخدام از طریق ثبت نام آزمون انجام می شود

به گزارش ایثار خوزستان، حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در گفتگو با خبرنگاران از انتشار دفترچه دومین آزمون استخدامی ویژه فرزندان شهدا و جانبازان۷۰ درصد خبر داد و گفت: پس از پیگیری‌های فراوان و تعامل و همکاری برخی از وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و بانک‌های دولتی و اخذ مجوز از سازمان اداری و استخدامی کشور و سازمان برنامه و بودجه کشور، ثبت‌نام برای شرکت در دومین آزمون خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر از ۱۷ اسفندماه آغاز شد و تا 15 فروردین سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت. 

نورانی تصریح کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir با استفاده از راهنمایی‌های همکاران مطلع استانی مطابق با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای این آزمون ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند. 

وی تاکید کرد: داوطلبان عزیز ثبت‌نام خود را در روزهای ابتدایی فرصت تعیین شده انجام داده و به روزهای پایانی موکول ننمایند و نیز جهت جلوگیری از احتمال اشتباه در تکمیل فرآیند ثبت‌نام و همچنین انتخاب شغل محل‌ها مغایر با خواست خود و شرایط احراز مندرج در دفترچه تا حد امکان از ثبت‌نام توسط دیگران یا سپردن آن به کافی‌نت‌ها و.. اجتناب نمایند چرا که هرگونه خطا و اشتباه در درج اطلاعات بعد از مهلت ثبت‌نام قابل اصلاح نبوده و غیرقابل پیگیری و ویرایش است. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: افراد مجاز به شرکت در این آزمون به استناد بند ج ماده ۸۷ قانون برنامه ششم توسعه صرفاً فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد و بالاتر می‌باشند. 

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 14
  • ناشناس
    0

    ازفرداس گله بریزن

  • رابی
    1

    گیرم پدر تو بود فاضل
    از علم پدر تو را چه حاصل
    پدرش جانبازه اما پسرش حق دیگران را می خورد و استخدام می شود.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      3

      اگر عقل داشتی میفهمیدی فرزند جانبازی که پدرش کلا" روی تخت است یا توی بیمارستان وبه خاطر امثال تو رفته جبهه ، دهانت را میبستی . صلاحیت داری برو آزمون بده واستخدام شو!

    • رابی
      1

      روی تخته داره حقوقش را میگره .چه ربطی به بچه اش داره.پدر اون دانشجوی بیچاره هم کارگر ساختمانی است و از صبح تا شب آجر و تیر آهن بار میزنه که بچه اش بتونه درسش را بخونه و جایی استخدام بشه.
      در ضمن در جنگ هشت ساله تمام مردم ایران آسيب دیدند نه فقط اون جانباز. از آسيب روحی و روانی گرفته تا آسيب اقتصادی و اجتماعی و غیره.

  • ایمان
    0

    تبعیض

  • م
    1

    من پانزده سال تو بیمارستان کار کردم، دو سال تو کرونا جون کندم، تا نوبت استخدام شد بجای من کسی رو که یه سال اومده بود ولی فرزند جانباز بود رو برداشتن منم مجبور به استعفا، اینه عدالت

    نظرات شما -
    • ناشناس
      5

      خالی نبند . این افراد با آزمون استخدام میشوند به جای کسی هم گرفته نمیشوند.

  • ناشناس
    0

    اعدالت لبه تیغ راه درست بری بریده میشی راه غلط بری ستوده میشی

  • ناشناس
    1

    من تا الان غیر از این بوده !

  • حسین پوران
    0

    ایکاش پزشکان و دندانپزشکان و مهندسان رشته های تاپ که با سهمیه ها وارد دانشگاه شده وقتی وارد محل کارشان میشوند به سهمیه ای بودن خود افتخار کنند نه اینکه دایم در صدد مخفی کردن آن باشند

  • ناشناس
    1

    مگه تا هفت پشتشون کسی مونده که پست ک مقام و ثروت بهش نداده باشین

  • ناشناس
    0

    دمتون گرم کار خوبی میکنید اما نگاه به جایگاه شغلی و مسئولیت ، میزان تحصیلات و سواد آنها هم توجه کنید.

  • جعفر صادق
    0

    کل دنیا همین داستان هست، همین آقای بایدن جانباز جنگ ویتنام بوده با سهمیه دکترای حقوق گرفته شد سناتور بعدش هم رییس جمهور. در بی کفایتی هم که همتا نداره.
    عدالت یعنی خانواده شهدا و جانبازان تامین مالی باشن اما در منصب و جایگاه مسئولیت باید رقابت برابر وجود داشته باشه.

  • یسیسیس زاده
    1

    جنگ الان 30 ساله تموم شده ....مگه فرزند شهید هم داریم ؟؟؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها