افتتاح 14 پروژه عمرانی پیام نور خوزستان در دهه فجر

افتتاح 14 پروژه عمرانی پیام نور خوزستان در دهه فجر

مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور خوزستان از افتتاح 14 پروژه عمرانی در هفت مرکز پیام نور با اعتبار 67 میلیارد و 750 میلیون ریال در دهه فجر خبر داد.

مهدی عشیری در گفت‌وگو با ایسنا، درخصوص پروژه‌های عمرانی آماده افتتاح این دانشگاه، اظهار کرد: در دانشگاه پیام نور خرمشهر، سه پروژه شامل یک سوله ورزشی به مساحت 2900 مترمربع و با اعتبار 30 میلیارد ریال، محوطه‌سازی فضای دانشگاه به مساحت 3000 مترمربع با اعتبار 2 میلیارد ریال و نصب انشعاب برق با اعتبار 600 میلیون ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند که عملیات عمرانی این پروژه‌ها در طول سه سال گذشته انجام شده است.

وی افزود: احداث ساختمان آموزشی دانشگاه پیام نور رامشیر با مساحت 1100 مترمربع و اعتبار 9 میلیارد ریال، حصارکشی به طول 850 متر با اعتبار سه میلیارد ریال و محوطه‌سازی با مساحت پنج هزار مترمربع و اعتبار 2 میلیارد ریال در این مرکز از دیگر پروژه‌های دانشگاه هستند؛ همچنین یک میلیارد و 700 میلیون ریال صرف نصب انشعابات آب و برق این مرکز شده است.

مدیر عمرانی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت: در مرکز شادگان نیز مسجد فاطمة‌الزهرا(س) با مساحتی حدود 400 مترمربع و با اعتبار پنج میلیارد ریال از سوی خیرین طی سه سال ساخته شده و آماده بهره‌برداری است؛ حدود 3000 مترمربع محوطه‌سازی نیز با اعتبار 2 میلیارد ریال برای این دانشگاه انجام شده است.

عشیری تصریح کرد: در مرکز سوسنگرد نیز مسجد صاحب‌الزمان (عج) با مساحت 700 مترمربع و با هزینه‌کرد اعتبار 8 میلیارد ریال با کمک خیرین در طول سه سال احداث شده است؛ محوطه‌سازی این مرکز نیز با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال در مساحت حدود 2000 مترمربع به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری است. همچنین در مرکز پیام نور ایذه پروژه حصارکشی دانشگاه به طول 100 متر با اعتبار 700 میلیون ریال در دهه فجر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری، گفت: پروژه محوطه‌سازی مرکز شوشتر با مساحت‌های چهار هزار مترمربع و اعتبار 2 میلیارد ریال و محوطه‌سازی مرکز رامهرمز با مساحت چهار هزار متر مربع و اعتبار 2 میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های دانشگاه پیام نور خوزستان است که در دهه فجر افتتاح می‌شوند.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها