ممنوعیت عرضه کالای خارجی در نمایشگاه پاییزه استان

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ممنوعیت عرضه کالای خارجی در نمایشگاه پاییزه استان خبر داد.

ممنوعیت عرضه کالای خارجی در نمایشگاه پاییزه استان

جعفر گوهرگانی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: نمایشگاه عرضه کالا در اواخر شهریورماه و به مدت قریب به ۱۰ روز در استان برگزار می شود.

گوهرگانی با اشاره به برگزاری این نمایشگاه در سه شهرستان کهگیلویه، بویراحمد و گچساران، ابراز داشت: به جز کالاهای بدون مشابه ایرانی و با نظارت متولیان، عرضه هرگونه کالای خارجی در نمایشگاه پاییزه ممنوع است.

معاون اقتصادی استاندار بر نظارت در روند اجرای این نمایشگاه و برگزاری هرچه بهتر و قانونمند تر آن تاکید کرد.

گوهرگانی به راه اندازی میدان عرضه دام یاسوج اشاره کرد و گفت: راه اندازی این میدان دام ظرفیت مناسبی برای عرضه دام است و در بخش های نظارتی و بهداشتی نیز خروجی بهتری را رقم می زند.

وی افزود: کشتارگاه های استان نیز باید وضعیت خرید دام زنده خود را بر اساس چارچوب قانونی و با انعقاد تفاهم نامه با میدان عرضه دام تنظیم کنند.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به برنامه ریزی تامین میوه شب عید در استان، گفت: باید در این حوزه نیز فعالیت های مناسبی را عملیاتی کرد تا در تامین میوه شب عید با مشکل روبه رو نشویم.

گوهرگانی همچنین افزایش ظرفیت های سردخانه ای حوزه نگه داری میوه در استان را ضروری دانست.

وی افزود: بهبود ظرفیت زیرساخت های کشاورزی به ویژه در حوزه نگه داری و ذخیره سازی از محور برنامه های توسعه ای این بخش است.

گوهرگانی با اشاره به اهمیت موضوع نظارت بر بازار، تصریح کرد: علاوه بر اقدامات هدفگذاری شده توسط دستگاه های نظارتی، رسانه ها نیز رصد مناسبی از وضعیت بازار و قیمت ها داشته باشند.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها