۴۰مددجوی کهگیلویه وبویراحمدی ماه گذشته به عتبات عالیات اعزام شدند

معاون فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ماه گذشته ۴۰ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به عتبات عالیات اعزام شدند.

۴۰مددجوی کهگیلویه وبویراحمدی ماه گذشته به عتبات عالیات اعزام شدند

امیدوار کاراندیش بعدازظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مددجویان به مدت یک هفته و از طریق مرز شلمچه به زیارت اعزام شدند.

وی اعتبار هزینه شده برای این اردوی زیارتی را ۴۶ میلیون و ۹۲۱ هزار تومان عنوان کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و ۹۶۱ مددجوی تحت حمایت به اردوهای زیارتی مشهد مقدس، عتبات عالیات و اردوهای آموزشی و سیاحتی اعزام شده اند.

کاراندیش افزود: اعتبار هزینه شده برای این اردوهای زیارتی ۶۸۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بوده است.

وی اظهار داشت: مددجویان در آذرماه سال جاری نیز از مناطق لوداب، مارگون، گچساران، پاتاوه، منطقه یک و دو یاسوج و چیتاب به عتبات عالیات اعزام شدند.

کار اندیش ارتقای سطح فکری و فرهنگی مددجویان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در راستای ‌ارائه خدمات فرهنگی عنوان کرد و گفت: همچنین تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی و ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان از اهداف برگزاری این اردوها است.
وی افزود: در این خصوص در قالب طرح شوق زیارت مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند شناسایی‌شده و با حمایت کمیته امداد و کمک خیران به اردوهای زیارتی اعزام می شوند.

منبع: مهر

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها