هیچ پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار نشد

هیچ پروژه ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی واگذار نشد

سید محمدتقی علوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال 6 پروژه ورزشی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای واگذاری به بخش خصوصی شناسایی شد، اظهار داشت: تاکنون هیچکدام از این پروژه‌ها واگذار نشده و امیدواریم در سال 96 اقدامات بهتری در این خصوص انجام شود.

وی افزود: سرمایه‌گذاران به علت شرایط نامناسب اقتصادی کشور، از پروژه‌های بزرگ ورزشی استقبال نمی‌کنند، اما در بحث واگذاری پروژه‌های کوچک جلساتی را با بخش خصوصی برگزار کرده‌ایم و به محض رسیدن به نتیجه مطلوبی، نتایج جلسات در کارگروه واگذاری مطرح می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش داریم بیشتر پروژه‌هایی را به بخش خصوصی واگذار کنیم که توجیه اقتصادی داشته و سرمایه‌گذار را با چالش روبرو نکنند.

علوی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ پروژه‌ ورزشی به بخش خصوصی واگذار نشده است، عدم بودجه کافی را مشکل اساسی در بحث واگذاری دانست و ابراز کرد: برخی طرح‌ها ممکن است توجیه خاصی برای سرمایه‌گذار نداشته باشند و همین موضوع سبب عدم استقبال از این پروژه‌ها می‌شود.

وی بیان کرد: باید آنالیز بیشتری در بحث شناسایی پروژه‌های قابل واگذاری به بخش خصوصی صورت گرفته و مشوق‌های ویژه‌ای برای سرمایه‌گذاران قرار داده شود.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها