نگرانی مستاجران از تاثیر برخی سایت‌ ها در افزایش اجاره بها

برخی شهروندان از تبلیغ سودجویان و دلالان حوزه ملک، با ثبت قیمت‌های غیرواقعی قیمت اجاره‌بها و مسکن در سایت‌های معروف گلایه مندند.

نگرانی مستاجران از تاثیر برخی سایت‌ ها در افزایش اجاره بها

متن پیام شهروند:

یه گزارش از برنامه دیوار تهیه کنید که چرا قیمت رهن و کرایه در این پلتفورم قید می شود. یکی از علت های بالا رفتن اجارها همین برنامه ها هستند. صاحبخانه با مراجعه به برنامه دیوار و نگاه کردن به قیمتها اقدام با بالا بردن رهن خانه هاشون میکنن و این امر باعث فشار زیادی بر مستاجر بیچاره شده. خواهشا پیگیری کنید.

نگرانی مستاجران از تاثیر برخی سایت‌ها در افزایش اجاره بها

 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • ناشناس
    1

    روش قیمت گذاری باید به نحوی باشد که فقط پایین ترین قیمت ها امکان بازدید داشته باشد و قیمت بالا حذف و با رنگ سیاه و قرمز دیده شود ؛ مافیا با پول در این نرم افزارهم رسوخ کرده

  • احمدی
    0

    دولتی که خود در کمتر از یک سال نرخ بیش از ۷۰۰ قلم کالا را از ۲۰ درصد تا ۳۰۰ درصد گران کرده نمی تواند قانونی وضع کند که صاحبخانه فقط ۲۵ درصد اجاره را زیاد کند ؟ قیمت یک روغن مایع یک لیتری یک شبه از ۱۵ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان افزایش وتغییر یافت این کاربه کدام منطق اقتصادی ساز گار است ؟ یک سوزن به خودت بزن یک جوال دوز به مردم !

  • ناشناس
    0

    بیشتر مردم وقتی می خواهند ملک خودشان را اجاره بدهند یا برای فروش به آژانس معاملات املاک بسپارند مبنای تعیین اجاره بها و قیمت فروش ملک خود را قیمت های درج شده در خصوص املاک مشابه در سایت اینترنتی دیوار قرار می دهند و به نظر می رسد سایت اینترنتی دیوار مرجع تعیین قیمت اجاره بها و فروش املاک و خودرو شده است! اگر سایت دیوار برای املاک و خودرو قیمت تعیین نکند و قیمت را توافقی اعلام کند مؤجران و مستأجران و فروشندگان و خریداران املاک و خودرو سر در گم خواهند شد و چه بسا ضرر کنند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها