در بازار مسکن ، فروشنده نما داریم نه فروشنده واقعی

فروشنده‌های بازار مسکن در مقطع زمانی فعلی به سه دسته تقسیم می‌شوند.

در بازار مسکن ، فروشنده نما داریم نه فروشنده واقعی

یا فروشنده واقعی هستند که به دلیل پول لازم بودن واقعا قصد فروش و انجام معامله دارند؛ یا مالکانی هستند که با تعیین قیمت‌های پرت و خارج از عرف و نامتناسب با ارزش واقعی، واحد خود را فایل کرده‌اند و انتظار فروش با نرخ بالا دارند؛ یا فروشنده‌نماهایی که عملا قصد فروش ندارند اما برای جوسازی واحدهایی را با قیمت‌های نجومی و فضایی، به بازار معرفی کرده‌اند.

تعداد این فروشنده‌نماها این روزها در بازار مسکن افزایش یافته است و دلیل مشاهده تعداد محسوسی فایل در سایت‌های بازاریابی ملکی با قیمت‌های نجومی، فضایی و غیرواقعی، همین موضوع است. واسطه‌ها و فعالان بازار مسکن شهر تهران به متقاضیان خرید مسکن توصیه می‌کنند تحت‌تاثیر این جوسازی‌ها قرار نگرفته و نسبت به این موضوع آگاهی داشته باشند.

منبع: دنیای اقتصاد
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 4
  • ناشناس
    0

    افرادی که به افزایش افسار گسیخته قیمت املاک دامن می زنند سازندگان مسکن و انبوه سازان و مشاوران املاک هستند. دست این دو صنف برای بالا بردن ساختگی قیمت املاک و سودآوری نامشروع در یک کاسه است و به وضوح قابل مشاهده است. اگر تنظیم و انعقاد قرارداد فروش، مشارکت در ساخت و اجاره از دفاتر مشاوران املاک باز پس گرفته شود و به دفاتر اسناد رسمی به عنوان مرجع قانونی تنظیم و ثبت سند رسمی سپرده شود خیلی از این مشکلات دلالی و سفته بازی و سوداگری املاک برچیده می شود!

  • ناشناس
    0

    دقیقا.یکی از دوستان من که سازنده هست، فقط کارش این شده که قیمت رو هر روز بالا ببره.هر دفعه یک بهانه میاره که چنین شده و چنان.خونه ای سال قبل همین موقع حدود ۴ میلیارد بود الان میده ۱۱ میلیارد

  • ناشناس
    0

    باشه نمیخریم تا ارزون بشه !!!

  • ناشناس
    0

    وقتی ارزش پول ملی کشور سقوط کند ، چند تن گچ وسنگ در شهری شلوغ و آلوده ، جای آنرا میگیرد ، آنهم توسط عده ای شیاد و حقه باز به ظاهر محترم ، هر کاری بخواهی انجام بدهی میبنی توسط شیادان آن حرفه احاطه شده ، علت تمام این مشکلات اقتصاد بیمار و سقوط ارزش ریال و میزان تورم است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها