مجید طلیمی، مدیر نمونه عرصه تلفن همراه کشور شد

در بخش ویژه مراسم توسط رییس اتاق بازرگانی اوراسیا از《 مجید طلیمی》 به عنوان مدیر نمونه در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل ، رسانه و فضای مجازی با اهداء لوح تقدیر و نشان افتخار ، تجلیل شد.

مجید طلیمی، مدیر نمونه عرصه تلفن همراه کشور شد

رویداد ملی تلفن همراه، فرصت‌ها و چالش‌ها با حضور مدیران و مسوولین ارشد ، کارشناسان ، اساتید ، فعالان اقتصادی بین المللی ، نمایندگان مراکز خدماتی ، تعمیراتی ، آموزشی و فروشندگان تلفن همراه در محل سالن‌ تلاش وزارت تعاون،‌کار و امور اجتماعی برگزار و از مدیران و کارآفرینان شایسته و کارآمد  تجلیل شد.

بر اساس این گزارش؛ مجید طلیمی _  ریاست مرکز مطالعاتی بین المللی مدیریت دانش خاورمیانه _  اظهار داشت : دانش فناوری اطلاعات و ابزارهای فرافناوری مانند تلفن همراه هوشمند  با سرعتی باورنکردنی در تمامی بخش های مختلف جوامع بشری رسوخ کرده و آنچنان به زندگی انسان ها تنیده شده که بی شک نقش مهمی در اشتغال های نوین ایفا می کند.

photo_2023-10-21_15-18-08 (2)

طلیمی ادامه داد: مدیریت دانش و علوم فرافناوری،  منشأ قدرتمندی، ثروت و رفاه کشورها در دنیای امروز است. نوآوری نیز از اصلی‌ترین موتورهای محرکه رقابت‌پذیری در تمامی عرصه‌های زیست بشر است.در نتیجه ، بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباط و تجارت مانند تلفن همراه در تمامی زوایای زندگی کاملا ضروری است.

ریاست مرکز مطالعاتی بین المللی مدیریت دانش خاورمیانه خاطرنشان کرد: در عصر حاضر یکی از مهمترین عوامل پیشرفت در هر کسب و کاری بالابردن سطح ارتباطات است. در عصر حاضر استفاده از رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی و به ویژه فناوری‌های نوین در حوزه روابط‌عمومی‌ از اهمیت ویژه ای برخوردار است؛ چرا که مخاطبان امروز با گذشته از لحاظ سطح آگاهی و دانش بسیار متفاوتند و عدم توجه به نیازها و راه‌های ارتباطی آنها باعث کاهش اقبال و خدشه‌دار شدن برند و هویت سازمانی خواهد شد. 

طلیمی گفت: در چند سال اخیر تلفن‌های همراه هوشمند و شبکه‌های اجتماعی مجازی مبتنی بر نوید بخش دنیایی جدید در عرصه ارتباطات انسانی شده است، چرا که روزانه میلیون‌ها نفر از انسان‌ها در سراسر دنیا از این شبکه‌ها استفاده می‌نمایند و هر روز بر تعداد آمار کاربران آن نیز افزوده می‌شود.

شایان ذکر است؛ در بخش ویژه مراسم توسط رییس اتاق بازرگانی اوراسیا ، مشاور عالی رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ، دبیرکانون عالی کارفرمایان کشور ، مسوولین ارشد ، کارشناسان ، اساتید دانشگاه و نمایندگان سازمان های خصوصی ، از《 مجید طلیمی》 به عنوان مدیر نمونه در حوزه روابط عمومی و امور بین الملل ، رسانه و فضای مجازی با اهداء لوح تقدیر و نشان افتخار ، تجلیل شد.

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    احتمالا تلفن مردم را قطع میکرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها