آغاز فصلی تازه برای لوکس‌ترین خودروساز ژاپنی/ تصاویر

لکسوس کانسپت LF-LC را در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کرد.

آغاز فصلی تازه برای لوکس‌ترین خودروساز ژاپنی/ تصاویر

این هفته در جهان خودرو: معرفی سری تازه‌ای از محصولات الکتریکی لکسوس، کانسپت اینفینیتی که مبنای ساخت اولین مدل الکتریکی کارخانه خواهد بود و محصول جدید یک خودروساز کوچک انگلیسی که می‌گوید راه حلی برای یکی از مهم‌ترین مشکلات ماشین‌های الکتریکی است.

تحول در لکسوس

لکسوس با اجرای برنامه‌ای بلندپروازانه می‌خواهد به سرعت مدل‌های جدید الکتریکی به بازار عرضه کند. این کارخانه کانسپت‌هایی از این مدل‌های جدید را در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی کرد. لکسوس با آمدن این مدل‌های جدید از سال ۲۰۳۵ به یک خودروساز الکتریکی تبدیل خواهد شد.

اولین مدل الکتریکی در این برنامه جدید یک ماشین اسپرت است که در سال ۲۰۲۶ به بازار خواهد آمد. این مدل براساس کانسپت LF-ZC ساخته می‌شود که به تازگی در نمایشگاه خودروی توکیو رونمایی شد. LF-ZC بر روی پلتفرمی ساخته می‌شود که از اساس برای ماشین‌های الکتریکی ساخته شده و برای همین فرمی متفاوت با مدل‌های بنزینی لکسوس دارد.

02

منبع تصویر،LEXUS

توضیح تصویر،

کانسپت LF-ZC مبنای ساخت ماشینی است که در سال ۲۰۲۶ به بازار خواهد آمد

03

منبع تصویر،LEXUS

توضیح تصویر،

لکسوس LF-LC اولین مدل از مجموعه‌ای از ماشین‌های الکتریکی جدید لکسوس است

جلوپنجره و چراغ‌های LF-ZC برداشتی تازه از فرم و شکل کنونی ماشین‌های لکسوس است. ماشین برای کاهش مقاومت در برابر هوا، با ارتفاع کم طراحی شده است. فاصله بین چرخ جلو و عقب تا حد ممکن افزایش یافته تا درها بزرگ‌تر باشد و سرنشینان جای بیشتری داشته باشند.

فرمان LF-ZC مستطیل است و بین دو نمایشگر لمسی کوچک قرار دارد. راننده با این دو نمایشگر بخش‌های مختلف ماشین از جمله سیستم صوتی، دنده‌ و تهویه مطبوع را کنترل می‌کند. اطلاعات ماشین در نمایشگر دیگری که روی شیشه جلو است به راننده نمایش داده می‌شود. دو نمایشگر بزرگ هم روبروی سرنشین کنار راننده است و پشت صندلی‌های جلو هم نمایشگری برای سرنشینان عقب گذاشته شده است.

منبع: بی بی سی
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها