خودروهای عجیب پلیس در دبی/ از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی

پلیس دبی درروز افتتاحیه نمایشگاه هوایی مجموعه عظیمی از تجهیزات پیشرفته خود، از جمله ماشین‌های لوکسی چون مرسدس بنز، لامبورگینی و فراری را به نمایش گذاشت.

خودروهای عجیب پلیس در دبی/ از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی

پلیس دبی در روز افتتاحیه نمایشگاه هوایی دبی ۲۰۲۳ در یک نمایش خیره کننده از توانایی‌های تکنولوژیکی در مرکز صحنه قرار گرفت و مجموعه عظیمی از تجهیزات پیشرفته را به نمایش گذاشت. حساب رسمی X پلیس دبی به دروازه مجازی برای علاقه‌مندان و عموم مردم تبدیل شد و نگاهی انحصاری به ویترین فناوری پیشرفته داشت.

از آئودی RS e-tron GT شیک گرفته تا یک هلیکوپتر پیشرفته و هواپیماهای بدون سرنشین پیشرفته، در این نمایش به میدان آمدند. البته که مثل همیشه ستاره این نمایش ماشین‌های لوکس پلیس دبی بودند.

خودروهای عجیب پلیس در دبی/ از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی/ عکس

ماشین‌های چشمگیر نیروی پلیس دبی

وقتی صحبت از خودروهای گشتی به میان می‌آید، تنها تعداد انگشت شماری از نیروهای پلیس در سطح جهان احتمالاً می‌توانند با ناوگان چشمگیر اداره شده توسط پلیس دبی رقابت کنند. پلیس دبی ناوگان فوق‌العاده‌ای از خودروهای گشتی دارد و بوگاتی ویرون افسانه‌ای رهبری این خط‌ بسیار چشمگیر را بر عهده دارد. بوگاتی ویرون به خاطر حداکثر سرعت بی‌نظیر بیش از ۴۰۰ کیلومتر در ساعت شناخته می‌شود.

خودروهای عجیب پلیس در دبی/ از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی/ عکس

لامبورگینی آونتادور، یک خودروی اسپرت با عملکرد بالا که تصویر مدرن و مجلل دبی را از طریق طراحی شیک خود منعکس می‌کند، به مجموعه جذاب اضافه شده است. فراری FF نیز به عنوان یک تور بزرگ که به طور یکپارچه ظرافت، عملکرد و تطبیق پذیری را در هم می‌آمیزد به ناوگان می‌پیوندد. FF با ظرفیت چهار نفره خود به افسران پلیس دبی اجازه می‌دهد چندین نفر را به راحتی جابجا کنند. این خودرو به موتور قدرتمند V۱۲ و سیستم چهار چرخ متحرک مجهز شده است.

پلیس دبی اخیراً ناوگان خود را با ۱۰۰ دستگاه آئودی RS e-tron GT تقویت کرده است، که مجموعه این نیرو از وسایل نقلیه تمام الکتریکی و فناوری پیشرفته ارائه شده توسط Al Nabooda Automobiles را به نمایش می‌گذارد. استون مارتین One-۷۷ یکی از کمیاب‌ترین ابرخودروهای جهان است که تنها ۷۷ دستگاه از آن تولید شده است و حضور آن در ناوگان پلیس از عجایب روزگار است.

خودروهای عجیب پلیس در دبی/ از بوگاتی و فراری تا آستون مارتین و لامبورگینی/ عکس

مرسدس AMG GT، یک خودروی اسپرت شیک با قابلیت‌های عملکرد بالا، یک خودروی همه کاره برای ناوگان پلیس دبی است. مرسدس AMG GT قادر به انجام وظایف شهری و بزرگراهی است. همچنین پلیس دبی دارای شورلت کامارو SS است، یک خودروی عضلانی آمریکایی که به دلیل طراحی جسورانه و عملکرد تهاجمی‌اش شناخته شده است. موتور قدرتمند شورولت کامارو SS و ظاهر چشم نواز آن برای طرفداران خودرو و شهروندان عادی جذاب است.

منبع: خبر آنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 12
  • ناشناس
    7

    چه کشور کم عقلیه این امارات بجای اینکه به مردم خودتون برسین و کشورتونو زیبا کنید اختلاس کنبد و ثروت کشورو خرج گروهکهای مختلف کنید

    نظرات شما -
    • محمد
      7

      کم عقل شما مردم ایرانید

  • ناشناس
    3

    از ایران خودرو و سایپا چرا ماشین نگرفتن بی شعورها نمیدونن بوگاتی و پراید فرقی با هم ندارن حتما باید میر سلیم بره شیر فهمشون کنه

  • علی سنتوری
    0

    امارات بی‌عرضه‌ترین کشور منطقه است برعکس ایران که باعرضه‌ترین کشور منطقه است
    امروز عجیب‌ترین خودروهای پلیس در بی‌عرضه‌ترین کشور منطقه هستند

  • ناشناس
    0

    وقتی رهبر یک کشور باسواد، انسان، پاک و دلسوز مردم و کشورش باشه و مخصوصا وطن پرست باشه ( نه خارجی مزدور)، کشورش هر روز پیشرفت میکنه

    نظرات شما -
    • ناشناس
      2

      باعث تاسف هست که پیشرفت به ماشین هست؟

  • ناشناس
    0

    توانمندی سیاسی وقدرت اقتصادی دو اصل مهم زیربنای هر کشوری است که این کشور مورد خشم جمهوری اسلامی.دارا میباشد و این کشور توانمتد به دلیل اینکه از یک کشور بزرگی همچو جمهوری اسلامی زده جلو و سرزمین جهنمش را تبدیل به بهشت برین نموده در مسابقه پیشرفت
    اقتصادی عین بچه کوچکی که از یک قهرمان میبرد و این قهرمان از باخت از این بچه میخواهد کله این بچه را بکند و هی چشم غره بهش میرود و دائم بهش رجز میخواند.

    نظرات شما -
    • 1

      الان از ایران زده جلو؟
      جلو زدن تو ساختمانها و ماشین هست؟
      معیارتون صحیح هست؟

  • ناشناس
    0

    بدبخت به ایران تاریخ وگذشته ما کجا واینها کجا ؟

  • ناشناس
    0

    واینست نتیجه حاکمیت عقل وشعور

  • ناشناس
    6

    متاسفانه پیام ها رو میبینم ناراحت میشم.
    دلیل انتشار این خبر توسط خبر فوری چیه؟؟؟؟
    اگه مقداری مطالعه کنید متوجه میشید که جمعیت امارات حدود 10 میلیون نفر هست و میزان درآمدش فروش نفت هم بیش از 2 برابر ایران ، ضمن اینکه اونا تحریم هم ندارن.
    و نکته بسیار مهم دیگه اینکه واقعا امارات با ایران مقایسه میشه؟
    دلیل برتری ماشین هایی هست که اونجا تردد داره؟؟؟؟؟
    ما مشکل اقتصادی داریم ولی مقایسه ایران و امارات واقعا منصفانه نیست.
    نذارید رسانه ها بازیمون بدن

  • دلود
    0

    پول نفت خامه نه دانش و پیشرفت. اگه یکیش رو خودش ساخته بود جای تحسین داشت اما خرید یه بچه پولدار نه هنره نه پیشرفت...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها