خبر وزیر صمت درباره قیمت خودرو

مردم صبر کنند؛ وضعیت خودرو بهبود می‌یابد

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده‌ایم، گفت: وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند، روندها رو به بهبود است.

مردم صبر کنند؛ وضعیت خودرو بهبود می‌یابد

عباس علی آبادی امروز در حاشیه بیست و ششمین دوره همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران در جمع خبرنگاران، گفت: وضعیت بازار خودرو رو به بهبود است اما عده‌ای در این بازار به دنبال منافع خود و سودهای کلان هستند و لذا از این وضعیت سوء استفاده می کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تولید خودروهای داخلی و مونتاژی را افزایش داده‌ایم، افزود: بدون تردید می‌گویم که وضعیت بازار خودرو خوب خواهد بود، مردم صبر و حوصله کنند روندها رو به بهبود است.

وی در مورد عرضه خودروهای وارداتی بیان داشت: عرضه آزاد در خودروهای وارداتی داریم و تا پایان امسال تعهداتمان در خصوص عرضه خودروهای وارداتی انجام می شود و به پایان می‌رسد.

علی آبادی اظهار داشت: عرضه همزمان خودرو برقی و بنزینی در سامانه خواهیم داشت و مردم می‌توانند انتخاب کنند.

وی درباره عرضه خودرو به جانبازان اظهار داشت: در کارگروه ۲ درخواست اخیر آنها در خصوص وکالت و واردات تجهیزات مورد بررسی و موافقت قرار گرفت که امیدوارم توسط دولت نیز به تصویب برسد.

منبع: فارس
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    1

    آخرین باری که من این حرف را باور کردم و منتظر بهبود وضع خودرو بودم زمانی بود که ۲۰۶ دو هفته ای از صد و هشتاد به سیصد رسید و خلاص.
    اگر کسی واقعا خودرو لازم دارد همین امروز بخره ، فردا خیلی دیره

  • ناشناس
    0

    45 سال صبر کردند جز دروغ چیزی برای گفتن نداشتید

  • ناشناس
    1

    از وقتی کوچک بودم یادمه برا همه چی میگفتن صبر کنید درست میشه قیمت ها.

  • ناشناس
    2

    اگر ملت بزرگوار و دوست داشتنی یکماه ماشین نخرن اوضاع دگرگون میشه

  • ناشناس
    1

    بهبود برای فروشنده یا خریدار؟؟؟

  • ناشناس
    0

    مسئولین محترم ، واردات خودرو را آزاد کنید.
    بااین همه گرانی و افزایش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی، مردم با کدام درآمد خودرو بخرند،بااین قیمت‌های گران در بازار خودرو، اگر ماهی ۳۰ میلیون هم حقوق بدهندبازم توان خریدن بااین همه گرانی خودرو را نداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها