مهاجری به رئیس کل بانک مرکزی: این فیلم را برای دانشجویان ترم ۲ و ۳ پخش کنید

فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به صحبتهای اخیر رئیس بانک مرکزی در مورد قیمت ارز، نوشت: نکند با بعضی فارغ التحصیلان رشته اقتصاد دانشگاه امام‌صادق همنشین شده‌اید و کمال همنشین در شما اثر کرده و مثل آنها حرفهای نامربوط می‌گویید؟

مهاجری به رئیس کل بانک مرکزی: این فیلم را برای دانشجویان ترم ۲ و ۳ پخش کنید

به تازگی ویدیویی از محمدرضا فرزین، رئیس بانک مرکزی منتشر شده است که در جواب به سوال خبرنگار که پرسیده بود «یکی از مهمترین انتقاداتی که به بانک مرکزی می‌شود در خصوص مدیریت بازار ارز است» گفت: دلار در مرکز مبادله ۴۱ هزار تومان است و نزدیک به ۷۰ میلیارد دلار ارز به قیمت ۴۰ هزار تومان داریم که با آن تمام نیازهای وارداتی کشور را تامین کرده ایم. این نرخی که در کانال ها منتشر می شود، نرخی نیست که با آن کالایی وارد شود.

وی در جواب به سوال خبرنگار که پرسیده بود پس چرا خیلی از کالا ها قیمتشان را با همان نرخ کانال های تلگرامی تعیین می کنند، گفت: خب این وظیفه شماست که به عنوان یک رسانه اطلاع رسانی کنید که کالاهایی که وارد می شوند با همان ارز ۷۰ میلیارد دلاری هستند نه با نرخ تلگرامی!

حال محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به این صحبت‌های رئیس بانک مرکزی، در یادداشتی نوشت:

جناب آقای فرزین رئیس کل محترم بانک مرکزی

سلام علیکم

اگر هفته آینده سر کلاس دانشکده رفتید، این ویدیو را برای دانشجویان ترم۲یا۳ پخش کنید و نظرشان را بپرسید.

حدس من این است که خواهند گفت:استاد! انگار روزه خیلی به شما فشار آورده بوده و حرفهایی زده اید که در قوطی هیچ عطاری پیدا نمی‌شود. شاید هم بگویند استاد! خبرنگار تلویزیون را سر کار گذاشته بودید؟ یا بگویند استاد! دوربین صداوسیما را دیدید و جوگیر شدید؟!

جناب آقای فرزین! تا حالا اگر خرده امیدی به سیاست های پولی شما در بانک مرکزی بود، این امید را هم با حرف های این ویدیو بر باد دادید.

نکند با بعضی فارغ التحصیلان رشته اقتصاد دانشگاه امام‌صادق همنشین شده‌اید و کمال همنشین در شما اثر کرده و مثل آنها حرفهای نامربوط می‌گویید؟

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • مناظره
    1

    ایکاش مناظره ای بزارن بین فرزین و دکتر غنی نژاد .می خوام ببینم جرات میکنه این استدلال های عوام فریب رو مطرح کنه؟
    البته معلومه که این صداو سیما اصلا ایلی به چنین میزگردهای نداره چون اگه داشت همان زمان که این استدلال آبکی رو جلوی آنتن گفت از طریق گوشی مجری جوابش رو می داد چنانچه در موارد مشابه برای افراد غیر همسو،انجام می داد.

    نظرات شما -
    • ناشناس
      0

      مشنگ ترین دولت همینه مشنگن قشنگ

    • 666666
      0

      این دکتر غنی نژاد تا حالا یه صندوق قرض الحسنه محلی را مدیریت کرده که این همه ادعا داره .اقتصاد دانی که میگه از مشاغل غیر دولتی نباید مالیات گرفت ،اصلا چیزی حالیشه

    • ناشناس
      0

      مشکل از به اصطلاح استاد تمام ها ست و بس
      میگی نه از بیلان کار ازمودها هم چون غنی نژادهاقضاوت با شما
      ن سانسور

  • ناشناس
    1

    حرفهای ایشان از دو حالت خارج نیست.1-یا در خارج تشریف دارند(مثلا در کانادا) که از اوضاع مملکت بی خبرند.2-خیلی به ایشان خوش میگذره.

  • ناشناس
    1

    پیش به سوی رشد نقدینگی تا شکوفایی و بلکه جر خوردگی اقتصاد کشور!!

  • ناشناس
    1

    سلام علیکم
    احسنت جناب آقای مهاجریی

  • ناشناس
    0

    مقصرکسی است که این فردوگذاشته رییس بانک مرکزی وهمین طورداردنگاه میکندواورابرکنارنمیکند ودرسخنرانی ها،دم ازکاهش تورم میزندورشداقتصاداقاجان این وزیراقتصادورییس بانک مرکزی ومعاون اول رابرکنارکنیدچون نشان دادندکه اینکاره نیستندوالسلام

  • ناشناس
    0

    تمام ارکان حکومت فک میکنن خرج مردم فقط قیمت گوشت و مرغ و لبنیاته...و قیمت مسکن و ماشین و وسایل خونه اصلا مهم نیست ...این فرزین هم راست میگه تقریبا قیمت گوشت و مرغ اینا که جز اقلام اولیه سبد معیشته شاید با دلار ۵۰ تومنی داره تامین میشه ...اما بقیه اقلام و حتی داروهای خارجی و .....با دلار ۱۰۰ تومنی .....پس مردم عزیز خودتون رو خسته نکنید اینا فقط یسری از نیازهای ما رو میبینن و بقیه رو فیس اضافه میدونن

  • ناشناس
    0

    کوری عصا کش کور دیگر شده

  • ناشناس
    0

    اول اینکه فقر و فلاکت مردم ایران عمدیه.دوم اینکه کشور ما محل ازمون و خطاست هر کی میاد برنامه خودشو میده و با همین برنامه مملکت رو نابود میکنه و کسی به کسی هم نیست اون بالایی هم که هیچی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها