۱۰پایگاه جدید به ایستگاه‌های اورژانس استان البرز اضافه شد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه

۱۰پایگاه جدید به ایستگاه‌های اورژانس استان البرز اضافه شد

مهرداد بابایی در آیین رزمایش زمستانی پلیس راه استان البرز، اظهار داشت: نیروهای اورژانس در استان البرز برای کمک به هم استانی‌ها فعالیت انجام می‌دهند و تاکنون افراد بسیاری را از مرگ حتمی نجات داده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام کرونا ارائه خدمات ما به شهروندان کاهش نیافت، افزود: اورژانس در کنار مراجعه حضوری و انتقال بیماران بدحال پاسخگوی تلفنی استرس‌های ناشی از شیوع این بیماری نیز بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان البرز با بیان اینکه در این ایام خصوصاً در پیک‌های مختلف این بیماری رکورد تماس مردم به اورژانس شکسته شد، بیان کرد: نیروهای اورژانس با آرامش و اقدامات به موقع در ایام کرونایی نیز خدمات خوبی را ارائه کردند.

بابایی با عنوان اینکه نیروهای عملیاتی ما در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بودند و بسیاری از افراد اورژانس به همین دلیل به کرونا مبتلا شدند، بیان کرد: در حال حاضر 64 پایگاه اورژانس در استان فعال است و 700 نیروی عملیاتی در این پایگاه‌ها به کمک رسانی مشغول هستند.

بابایی با بیان اینکه مجموعه لجستیک اورژانس استان البرز جزو کامل‌ترین مجموعه‌ها است، گفت: آمبولانس‌‌هایی که در یک سال اخیر به ناوگان اورژانس البرز اضافه شدند جزو آمبولانس‌های پیشرفته هستند.

بابایی با اشاره به اینکه استان البرز جزو استان دارای پایگاه هوایی اورژانس است، عنوان کرد: در حال حاضر 10 پایگاه جدید به ایستگاه‌های اورژانس استان البرز اضافه شد.

منبع: تسنیم

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها