قتل به خاطر کری خوانی آبی و قرمز

شب گذشته پس از بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا ،تعدادی از هواداران استقلال در بخش زرنه شهرستان ایوان با حضور در خیابان از اینکه تیم پرسپولیس نتوانست عنوان قهرمانی را کسب کند ابراز شادمانی نمودند .

قتل به خاطر کری خوانی آبی و قرمز

این شادمانی و کری ‌خوانی هواداران استقلال ،خشم طرفداران پرسپولیس را به دنبال داشت که تداوم آن منجر به بروز یک درگیری شد.

در نهایت ادامه این نزاع به این ختم شد تا یکی از هواداران خشمگین پرسپولیس با استفاده از سلاح یکی جوانان همشهری خود را صرفا بخاطر یک کری خوانی به قتل برساند.

منبع: عصر ایران

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • محمدرضا
    0

    آبی هاهمیشه شخصیت خودشون نشون دادن وبرای همه شناخته شده هستن ایکاش یک مقداراز مرام ومکتب پرسپولیس درس میگرفتن انگارکه این تیم مال کشورشون نیست وهم وطنشون نیستن البته حق دارن چندساله که یک جام براشون عقده شده جامم آرزوست ولی پرسپولیس تموم جامهارو اون هم بادست خالی برعکس آبی ها فتح کرده بهشون حق بدید

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      ستاره لیاقت میخاد

  • نانی
    0

    چرا مردم اینقدر احمق هستند؟

  • کیمیا
    0

    لعنت بر پدرومادرکسي که اینهمه جامعه را در گیر مسائل پوچ و بی محتوا ميکند که در مقابل آن جان انسانها اینقدر بی ارزش باشد. پول بيت المال را هزینه قرمز و آبی ميکنند .ان جواناني که باید مدعی حق خود باشند که حیف و میل گردیده ،به جان هم افتاده و یکدیگر را از هستی ساقط مي کنند .درمقابل افرادی میلیاردی پول مي گيرند وبه ریش آنهای که با هم درگیر شده اند ميخندن.کسانی که با آبی و قرمز گفتن این التهابات را در جامعه ایجاد میکنند در اینگونه فجایع شریک هستند

  • کاربر ناشناس
    0

    جام لیاقت میخاد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها