ساخت آزادراه مسیر دره شهر به پلدختر

نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت: مسیر دره شهر به پلدختر پس از پنج دهه آزادراه می شود.

ساخت آزادراه مسیر دره شهر به پلدختر

شادمهر کاظم زاده گفت: نزدیک به پنج دهه است مسیر دره شهر به پلدختر در حد مشخصات یک راه روستایی باقی مانده است، پارسال برای احداث باند دوم این مسیر و تبدیل به آزادراه ردیف ملی در بودجه سالیانه گرفته شده و امسال با 255 میلیارد ریال بخش مهمی از آن اجرایی می شود.

کاظم زاده اضافه کرد: برای باند دوم جاده دره شهر به سمت ایلام ، واریانت وحدت آباد و احداث باند کندرو در روستاهای عباس آباد، قلعه تسمه و وحدت آباد 160 میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: طی 2 سال اخیر بخش مهمی از راههای روستایی آسفالت شده و با قراردادهای منعقد شده توسط ادارات کل راهداری و راه و شهرسازی تا پایان سال عمرانی تقریبا همه راههای روستایی روکش آسفالت می شوند.

کاظم زاده اظهار کرد: امسال برای عمران بهسازی روستاها در این شهرستان 120 هزار مترمربع آسفالت در مناطقی همچون اسلام آباد، دلفان آباد ، چمژآب، کله جو ، شیخ مکان ، ارمو ، وزیر آباد، عباس آباد ، قلعه تسمه ، وحدت آباد و ... انجام شده و یا در دست پیگیری است.

وی افزود: برای اشتغال اصلی ترین برنامه فعال کردن پروژه هایی هست که برخی از آنها سالیان زیادی از کلنگ زنی آنها می گذشت و رها شده بودند از جمله آنها سد سیکان، پروژه پمپاژ چمژاب - ارمو، پروژه پهله پرچینه، پروژه ان جی ال، پروژه پتروشیمی دهلران و ... چون این پروژه ها نقش با اهمیتی در اشتغال مردم دارند ،آنها را با اولویت فعال کردیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها