بازديد قائم مقام مديرعامل موسسه اعتباري ثامن از شرکت تدبير اقتصاد مجد

قائم مقام موسسه اعتباري ثامن با حضور در شرکت تدبير اقتصاد مجد، از آن به عنوان تنها شرکت وصول مطالبات موسسه نام برد و از بخش هاي تخصصي آن بازديد و با کارکنان شرکت گفتگو کرد.

بازديد قائم مقام مديرعامل موسسه اعتباري ثامن از شرکت تدبير اقتصاد مجد

به گزارش خبر فوری و به نقل از روابط عمومي، قائم مقام موسسه اعتباري ثامن در اين بازديد با اعضاي هيات مديره و مديران ارشد شرکت تدبير اقتصاد مجد ديدار، و اظهار داشت: شرکت تدبير اقتصاد مجد که کمتر از يک سال از تاسيس و راه اندازي آن مي گذرد به يکي از تامين کنندگان مالي سازمان تبديل شده است .

محمود مرداني در ادامه تصريح کرد: اين شرکت با وصول معوقات غير جاري نياز موسسه را به افزايش سپرده گذاري کاهش داده است.

وي همچنين به انتظارات موسسه اعتباري ثامن از شرکت اشاره کرد و گفت: داشتن شرکت وصول مطالبات تنها آرزوي موسسات و بانک ها نيست، بلکه مهم ترين مسئله صراحت و تسريع در شيوه هاي وصول مطالبات و اعتبار سنجي صحيح و مناسب است.

قائم مقام موسسه اعتباري ثامن بيان کرد: يک شرکت مانند تدبير اقتصاد مجد ابتدا بايد در فرايند وصول معوقات به عنوان بازوي مشاوره اي و پيشنهاد کننده اصلاح سيستم اجرايي ثامن عمل کند و در ادامه به ارائه خدمات در اجراي عمليات وصول اقدام نمايد.

محمود مرداني استفاده بهتر از سيستم نرم افزاري را اولويت کاري موسسه اعتباري ثامن اعلام کرد و ابراز داشت: استفاده بهينه و مناسب از نرم افزارها و سيستم ها موجب کاهش هزينه ها مي گردد؛ وقتي سرويس هاي استاندارد به نيروها داده شود منافع آن نصيب شرکت و موجب افزايش بازدهي براي کل سازمان مي شود.

مرداني خاطرنشان شد: اگر عمليات وصول مطالبات کمتر به صورت فيزيکي انجام شود، مي تواند يکي از مسيرهاي جذب مشتري براي بانک باشد.

قائم مقام موسسه اعتباري ثامن گفت: شايسته است در واحد طرح و برنامه آناليزي صورت گيرد که با انجام مقايسه هزينه کرد انجام وصول مطالبات در موسسه ثامن و شرکت تدبير اقتصاد مجد تحليل درستي با توجه به ضريب هزينه شکل بگيرد تا بتوان از عملکرد شرکت در داخل و خارج سازمان دفاع و کاهش هزينه هاي وصول را به عنوان برند شرکت عنوان کرد. در اين راستا نظارت بر شرکت هاي پيمانکار بايد توسط واحد نظارت و ارزشيابي حرفه اي، هوشمند و دقيق انجام شود.

مرداني در بخش پاياني صحبت هاي خود بيان داشت: توفيق و موفقيت هر سازمان با بکارگيري نيروهاي متخصص و متعهد و کوشا امکان پذير است. بر اين اساس در جذب نيروها بايد ضمن احراز صلاحيت هاي عمومي به اخلاق و عملکرد کاري و بي حاشيه بودن آنها توجه داشت، و نيروهاي اخلاق محور و عملگرا را جذب سازمان کنيم

40

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها