سرویس مدرسه در کرمان دچار سانحه شد

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان از وقوع سانحه رانندگی برای مینی بوس سرویس مدرسه حامل ۱۷ دانش آموز در کرمان خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۳ نفر به مرکز درمانی اعزام شدند.

سرویس مدرسه در کرمان دچار سانحه شد

صبح دیروزدر حوالی بلوار شهید صدوقی شهر کرمان سعادت آباد یک دستگاه مینی بوس سرویس مدرسه دچار سانحه رانندگی شد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان با تشریح وقوع این حادثه اظهار کرد: در این سانحه رانندگی یک دستگاه کامیون پس از برخورد با یک خودروی پژو ۲۰۶، با مینی بوس حامل دانش آموزان و همچنین یک دستگاه کامیون دیگر برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: این سرویس مدرسه حامل ۱۷ نفر دانش آموز دوره ابتدایی بود که بر اثر این حادثه ۱۳ نفر از دانش آموزان به مرکز درمانی اعزام شدند.

وی گفت: از این تعداد ۱۱ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و دو نفر هم دچار شکستگی از ناحیه پا شده‌اند.

سلاجقه رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این سرویس مدرسه تمامی مجوزات لازم را دارا بوده و تحت پوشش شرکت‌های مسافربری مجاز است، افزود: خوشبختانه در این حادثه هیچ موردی از فوتی دانش آموزان نداشتیم.

وی از درگذشت راننده کامیون خبر داد و گفت: گفته می‌شود خواب آلودگی یا سکته راننده کامیون باعث وقوع این حادثه شده است اما دلیل قطعی پس از بررسی از سوی پزشکی قانونی اعلام می‌شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان یادآور شد: این سرویس مربوط به مدرسه جواد باقرزاده ۲ ناحیه یک کرمان است.

منبع: خبرگزاری مهر

68

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها