واژگونی نیسان با بار لبنیات در بزرگراه همت

مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی نیسان با بار لبنیات در محدوده بزرگراه همت عدل خبر داد.

واژگونی نیسان با بار لبنیات در بزرگراه همت

سرهنگ علی اصغر شریفی، اعلام کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی نیسان با بار لبینات به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی در محدوده بزرگراه همت – عدل، بلافاصله تیم گشت تصادفات منطقه ۵ پلیس راهور فاتب درمحل حادثه حاضر شدند و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.
وی افزود: با حضور تیم کارشناسی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری نیسان به علت خستگی و خواب آلودگی راننده آن از مسیر خارج و واژگون گردیده و به همین واسطه بار ترافیکی در محل ایجاد شده است که با تلاش تیم‌های راهور، نیسان بوسیله جرثقیل راهور از محل خارج و ترافیک به حالت قبل بازگشت.
سرهنگ شریفی افزود: در این حادثه خوشبختانه به راننده نیسان و شخص دیگری آسیبی نرسید.
رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در پایان از رانندگان خواست: حتما قبل از حرکت استراحت کافی نمایند و تمام توجه و حواس خود را بویژه در بزرگراه‌ها به رانندگی معطوف داشته و در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت و از حرکت با سرعت زیاد، جدا خودداری نمایند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناشناس
    0

    واژگونی به خاطر جادهای خوبه ایران

  • علی
    0

    آقا اگر میدونستی چب میکنی لاقل به فقرا میدادی بهتر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها