دستگیری ۱۲ عامل انتشار فراخوان اعتصابات فضای مجازی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر از عوامل انتشار فراخوان به اعتصابات در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری ۱۲ عامل انتشار فراخوان اعتصابات فضای مجازی در اسفراین

سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی رصد مأموران پلیس اطلاعات شهرستان، صفحات مجرمانه که اقدام به انتشار اخبار و درج فراخوان اعتصابات غیرقانونی در زمینه تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی فعالیت می‌کردند مورد شناسایی و با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، طی هماهنگی قضایی مشخصات گرداننده این صفحات مجرمانه مجازی را شناسایی و در عملیات غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند، افزود: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تحقیقات تکمیلی و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: کاربران و مخاطبان کانال‌ها و گروه‌ها در شبکه‌های مجازی از بارگذاری هرگونه محتوا و برنامه مشکوک خودداری و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی را بلافاصله از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir اطلاع دهند.

راکبان موتورسیکلت‌های متخلف راهی دادسرا شدند

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از توقیف ۸ دستگاه موتورسیکلت متخلف که برای مردم ایجاد مزاحمت می‌کردند خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پاسخگویی به مطالبات شهروندان و با هماهنگی مقام قضایی طرح برخورد با موتورسیکلت‌سوارانی که در این شهرستان برای شهروندان ایجاد مزاحمت داشتند، در سطح شهر به اجرا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این طرح، ۸ دستگاه موتورسیکلت و همچنین یک دستگاه خودروی مزاحم توقیف و راهی پارکینگ شدند، افزود: راکبان متخلف این موتورسیکلت‌ها نیز بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شیروان در پایان با قدردانی از مشارکت فراگیر شهروندان در اجرای موفقیت‌آمیز طرح‌های مختلف پلیسی از آنان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی موتورسواران و رانندگان خودروها، مراتب را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کرده تا اقدامات قانونی صورت پذیرد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها