ریزش مرگبار کوه در محور اردبیل ـ سرچم ۳ کشته و ۷ مصدوم بر جا گذاشت

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: بر اثر سقوط سنگ در جاده سرچم - اردبیل خودروی اتوبوس واژگون و ۱۰ مصدوم و فوتی بر جای گذاشت.

ریزش مرگبار کوه در محور اردبیل ـ سرچم ۳ کشته و ۷ مصدوم بر جا گذاشت

حمید قویدل در اردبیل اظهار داشت: پیرو گزارش دریافتی ساعت 00:39 بامداد 19 دی از نیروی انتظامی مبنی بر انحراف و واژگونی یک دستگاه اتوبوس بر اثر ریزش کوه در کیلومتر 43 جاده کوثر ـ سرچم (مابین تونل 11 و 12) سریعا 4 تیم عملیاتی از جمعیت هلال احمر شهرستان‌های کوثر و خلخال متشکل از 11 ‌نجاتگر با 5 دستگاه خودروی امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی افزود: ‌این حادثه 7 نفر مصدوم و 3 نفر فوتی داشت که 2 نفر از افراد فوتی بعد از عملیات رهاسازی به عوامل نیروی انتظامی حاضر در صحنه تحویل و 2 نفر از مصدومین حادثه نیز در حین انتقال به مرکز درمانی در مسیر به عوامل اتوبوس آمبولانس اورژانس تحویل داده شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: دیگر مصدومین حادثه توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شده است.

قویدل ادامه داد: این حادثه بر اثر ریزش کوه و سقوط سنگ بزرگ بعد از  تونل 11(نرسیده به پلیس راه) و برخورد آن با اتوبوس مشگین‌شهر اتفاق افتاد که ‌در این حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند.

منبع: حادثه 24
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • نیسان ابی
    0

    راننده خواب الود بوده یاسرعت غیر مجاز داشته
    این که میگن شناسایی نقاط حادثه خیز وپیشگیری ورفع وایمن سازی نقاط یعنی این ولی کسی نیست که ببیند وعمل کند فقط حرف حرف حرف

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها