کری‌خوانی در فضای مجازی، انگیزه جنایت هولناک

مردی که به دلیل کری‌خوانی در فضای مجازی دست به جنایتی هولناک زده بود دستگیر شد.

کری‌خوانی در فضای مجازی، انگیزه جنایت هولناک

اوایل سال گذشته با وقوع یک مورد قتل در جنوب شهر تهران  پرونده با دستور قضایی  در دستورکار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت. کارآگاهان ابتدا در تحقیقات میدانی جسد مقتول را شناسایی کردند و با بررسی هویت وی دریافتند مقتول جوان 31 ساله است و 2 گلوله در هر دو ران پای او وارد شده اما هیچگونه آثار زخم روی دیگر اعضای بدن او وجود ندارد.

کارآگاهان در گام بعدی متوجه شدند دو نفر که از قبل باهم آشنا بودند در روز چهارشنبه‌سوری سال 1400 حین مراسم آتش‌بازی با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و این درگیری تا فضای مجازی نیز کشیده شد، تا اینکه قاتل به همراه چند تن از دوستانش به منزل مقتول مراجعه کرد و با استفاده از قمه و چاقو باعث رعب و وحشت شد.

پس از اینکه مقتول برای درگیری با قاتل از منزل خارج شد، قاتل با زدن 2 تیر به ران پا، مقتول را زخمی کرد و به همراه همدستانش از محل جرم متواری شد. اهالی محله پس از دیدن این صحنه فورا با کلانتری تماس گرفتند و مقتول پس از اعزام به بیمارستان، باوجود تلاش پزشکان جان باخت.

پس از این با ادامه درگیری‌های طایفه‌ای تعداد 100 نفر باعث رعب و وحشت اهالی آن منطقه شده بودند که با دخالت به موقع کلانتری برای ایجاد آرامش 10 نفر از نزاع‌کنندگان دستگیر و برای کسب اطلاعات به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال داده شدند.

در این مرحله 2 نفر از کسانی که دستگیر شده بودند به عنوان  همدستان قاتل شناسایی شدند اما منکر هرگونه  اطلاع از مخفیگاه متهم شدند.

با توجه به آشنایی متهم از شیوه و شگردهای پلیسی، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی در 7 نقطه شهر تهران مستقر شدند و با استفاده از روش‌های میدانی و اطلاعاتی چند مخفیگاه از متهم شناسایی کردند و در چند عملیات منسجم و غافلگیرانه نهایتا قاتل را در مخفیگاهی در یکی از محله‌های جنوب شهر تهران دستگیر کردند.

 قاتل در بازجویی‌های اولیه ضمن اقرار به ارتکاب قتل اظهار کرد: با توجه به درگیری لفظی با مقتول در روز چهارشنبه سوری و پس از آن درگیری در فضای مجازی، با یک قبضه سلاح کلت کمری و چندین چاقو و قمه به منزل مقتول رفتم و و را با 2 گلوله زخمی و فرار کردم.

منبع: اعتمادآنلاین
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها