شبیخون پلیس اسلامشهر به 118 شرور

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 118 نفر از اراذل و اوباش نوظهور و کشف تعداد 118 قبضه سلاح سرد ویک قبضه اسلحه شکاری خبر داد.

شبیخون پلیس اسلامشهر به 118 شرور

با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با هدف ایجاد محیطی امن و برای پاکسازی پارک ها و تفرجگاه های شهرستان اسلامشهر و جمع آوری حاملان سلاح سرد غیرمجاز و مبارزه با انواع سرقت به مرحله اجرا گذاشته شد.

 در 24 ساعت گذشته مأموران پلیس اسلامشهر توانستند موفق به دستگیری 118 نفراز  اراذل و اوباش  و کشف تعداد 118 تیغه انواع  سلاح سرد  ، یک عدد اسلحه شکاری شده و 7 نفر خرده فروش، 115 نفر سارق نیز در این طرح  دستگیر  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه متهمان جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر را در پرونده کیفری خود دارند، به خبرنگار رکنا گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند. پلیس با تمام توان و با استفاده از همه ظرفیت های موجود با قاطعیت با قانون شکنان برخورد می کند، تا احساس امنیت در جامعه افزایش یابد و شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی 110 با ما در میان بگذارند.

منبع: رکنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • رابی
    0

    تمام کشور کلمبیا و سیسیل ایتالیا این تعداد شرور و جنایتکار نداره.
    شهری که این تعداد شرور در آن جولان بزنند دیگه شهر نیست .لیانشابو است.

  • ✌✊
    0

    آقای رابی اکبرآباد اسلامشهر یه زمانی که درگیری شده بود لیانشانبو میگفتن/ 118 زیاد نگفتن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها