دستگیری مالخر گوشی های مسروقه بیماران بیمارستان ها

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان گفت: با وقوع چند فقره سرقت گوشی همراه بیماران و همراهان آن ها در سطح استان گلستان و مازنداران مشخص شد که سارق پس از موبایل قاپی،گوشی های سرقتی را به فردی در شهرستان گرگان می فروشد.

دستگیری مالخر گوشی های مسروقه بیماران بیمارستان ها

سرهنگ علی تجری بعداز ظهر سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگاران در تشریح این خبر، اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت گوشی همراه بیماران و همراهان آنها در سطح استان‌های گلستان و مازندران مشخص شد که سارق پس از موبایل قاپی، گوشی‌های سرقتی را به فردی در شهرستان گرگان می‌فروشد.

وی از هم استانی‌های عزیز به ویژه بیماران بیمارستان‌ها درخواست کرد تا در نگهداری گوش‌های همراه خود دقت بیشتری داشته باشند و افزود: شناسایی مال‌خر و مخفیگاه وی در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ قرار گرفت و تیم عملیات کلانتری پس از تحقیقات پلیسی، به دست آوردند که فردی گوشی‌های سرقتی را از سارق خریداری و در مخفیگاه خویش پنهان می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان تصریح کرد: تیمی از عوامل کلانتری با هماهنگی مقام قضائی برای دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند پس از مراقبت‌های ویژه، مال‌خر گوشی‌های سرقتی را در مخفیگاهش به دام انداخته و دستگیر کنند.

تجری عنوان کرد: در بررسی از مخفیگاه متهم، تعداد پنج دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی شهرستان گرگان با تاکید اینکه نیروهای خدوم انتظامی اجازه جولان به سارقان را نداده و با قانون‌شکنان مقابله می‌کنند، افزود: با اعتراف متهم مبنی بر مال‌خری گوشی‌های مسروقه بیماران بیمارستان‌های گرگان و همراهانشان، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایسنا
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها