سردار احمدرضا رادان:

مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت/ ویدئو

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد بر اهتمام جدی پلیس برای برخورد قاطعانه با سرقت‌ها خبر داد و گفت: مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت.

مالخرها دیگر آرامش نخواهند داشت/ ویدئو

سردار احمدرضا رادان در سفر به استان خراسان رضوی از نمایشگاه کشفیات یک هزار گوشی تلفن همراه سرقتی پلیس مشهد در اجرای  طرح اقتدار بازدید کرد و پس از گفت و گو با عاملان سرقت‌ها و مالخران گفت:  امروز شاهد بودیم بعضی از این سارقان حداقل روزی 5 تا 6 سرقت گوشی تلفن همراه داشتند، این به آن معنی است گویا آن چیزی که  برای سارقان تمامی ندارد ادامه سرقت‌هاست.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران  گفت: ما امسال را سال سختی برای مالخران اموال مسروقه  اعلام کرده‌ایم و در همه استان ها کار اطلاعاتی و برخورد قاطعانه برای دستگیری سارقان و مالخران و برخورد قضائی قاطعانه با آنهاصورت گرفته و ادامه می یابد.

وی توجه به 2 نکته را ضروری دانست؛‌ نکته اول این که مردم عزیز مراقبت بیشتری داشته باشند و اسباب و موقعیت برای سرقت را از سارقان بگیرند و نکته دوم  تداوم و قاطعیت برخورد با مالخران است.

سردار رادان تصریح کرد: به مردم عزیز قول دادیم در بحث سرقت و معتادان متجاهر کاری کنیم دغدغه آنها کمتر شود و به زودی طرح کنترل الکترونیکی سارقان سابقه دار را با موافقت رئیس قوه قضائیه و دادستانی کل آغاز خواهیم کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران  تاکید کرد: در آینده نزدیک سارقانی که بیش از 4 مورد محکومیت کیفری دارند و جزو سارقان سابقه‌دار هستند تحت کنترل الکترونیکی قرار می گیرند و اهتمام فراجا در این ماموریت جدی است.

وی گفت: این طرح در سه استان آغاز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی می شود.

حجم ویدیو: 5.90M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 | دانلود ویدیو
منبع: تسنیم
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ناشناس
    0

    ولی خود خرها تا دلت بخواد آرامش دارند!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها