تخریب منزل مسکونی بر اثر انفجار گازشهری + تصاویر

در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه به مساحت 45 مترمربع، بر اثر انفجار گاز شهری، دیوار غربی اتاق پذیرایی تخریب و به داخل حیاط همسایه مجاور آوار شده بود.

تخریب منزل مسکونی بر اثر انفجار گازشهری + تصاویر

ساعت 17:09 روز گذشته در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع‌رسانی حادثه انفجار گاز شهری در یاخچی‌آباد، کوچه حامدی، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه 82 و نجات 6 را به محل حادثه اعزام کرد.

احمدعلی زارع تیموری؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه به مساحت 45 مترمربع، بر اثر انفجار گاز شهری، دیوار غربی اتاق پذیرایی تخریب و به داخل حیاط همسایه مجاور آوار شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان پس از قطع جریان برق و گاز ساختمان، به دلیل بسته بودن در و احتمال مصدومیت ساکنان، با استفاده از ابزار مخصوص، در واحد مسکونی را بازکرده و وارد شدند.

تیموری تصریح کرد: پس از بررسیهای اولیه شعله‌های آتش با حجم کم در قسمت آشپزخانه و بر روی کابینتهای چوبی دیده می‌شد که آتش‌نشانان با استفاده از آب موجود در محل، آتش را خاموش کردند و تیم نجات نیز همزمان اقدام به جست‌وجوی محبوسان احتمالی در زیر آوار کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ خوشبختانه هیچ فرد مصدوم یا محبوس شده در محل حادثه یافت نشد و آتش‌نشانان پس از حضور مالک، با ارائه تذکرات ایمنی به وی، مأموریت خود را پایان دادند.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها