سرهنگ حشمتیان خبر داد؛

سارقان گوشواره کودکان تهرانپارس دستگیر شدند

رئیس کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس از شناسایی و دستگیری سارقان گوشواره کودکان در پارک‌های اطراف تهرانپارس خبر داد.

سارقان گوشواره کودکان تهرانپارس دستگیر شدند

سرهنگ منصور حشمتیان رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس اظهار کرد: گزارشهایی مبنی بر سرقت های سریالی گوشواره دختران خردسال در منطقه تهرانپارس توسط یک راکب موتور سیکلت پالس سفید رنگ در پارک ها و مناطق فضای سبز محدوده کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس و مناطق اطراف آن به پلیس رسیده بود.

وی در ادامه اظهار کرد: بررسی موضوع در دستور کار کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس قرار گرفت و مناطق آلوده و جرم خیز با استقرار ماموران کلانتری تحت پوشش پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حشمتیان گفت: پس از بررسی موضوع ماموران کلانتری، یک موتورسیکلت شامل دو راکب زن و مرد که در محل اقدام به سرقت گوشواره کودکان می کردند شناسایی کردند.

وی افزود: سارقان در حال انجام یک سرقت، توسط ماموران کلانتری تحت تعقیب قرار گرفتند و پس از توقف موتورسیکلت سارق را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس در ادامه گفت: طی تحقیقات و انجام بازجویی ها از متهم، وی ارتکاب جرم خود مبنی بر سرقت گوشواره کودکان را انکار کرده و مدعی شد که سرقتی توسط وی صورت نگرفته است. پس از انکار سرقت توسط سارق، با دعوت از مالباختگان و شاکیان و مواجهه رو در رو بین متهم و شاکیان انجام شد و متهم به اقدامات خود مبنی بر سرقت گوشواره خود اعتراف کرد.

وی افزود: متهم در اعترافات خود گفته است که طی حدود دو ماه با کمک یک زن 27 ساله در محل های خاک سفید و تهرانپارس سرقت از کودکان را انجام می داده و پس از سرقت اموال سرقتی را به یک مالخر در تهرانپارس می فروخته است.

سرهنگ حشمتیان گفت: 12 شاکی سارقان را مورد شناسایی خود قرار دادند؛ پرونده متهمان جهت بررسی بیشتر به آگاهی پایگاه چهارم پلیس تهران بزرگ منتقل شد و متهم در اداره آگاهی به 45 فقره سرقت خود در مدت 4 ماه اعتراف کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها