۱۵۰ خانه در کلات زیر گل و لای رفت/خسارت ها جانی نبود

۱۵۰ منزل مسکونی در بارندگی ۱۵ دقیقه ای روز شنبه کلات به دلیل وقوع سیلاب زیر گل و لای رفتند و امداد رسانی به این منازل در حال انجام است.

۱۵۰ خانه در کلات زیر گل و لای رفت/خسارت ها جانی نبود

بارش‌های رگباری روز گذشته در کلات موجب ایجاد خسارت به منازل مسکونی و زیرساخت‌های خدماتی از جمله قطع موقت برق و گاز در برخی مناطق این شهرستان شد.

از صبح امروز نیروهای امدادی در کنار نیروهای مردمی در حال امداد رسانی به منازل سیل زده هستند و با توجه به تداوم بارندگی از مردم خواسته شده با دقت بیشتری در جاده‌ها تردد داشته باشند و از حضور در مسیل ها و حاشیه رودخانه‌ها اجتناب کنند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی در همین رابطه در گفتگو با رادیو خراسان اظهار کرد: خوشبختانه بارش‌های روز گذشته در کلات خسارت جانی نداشت و تنها به تعدادی از منازل مسکونی خسارت وارد شد است.

اسماعیل بهمن آبادی افرود: ۴ تیم امدادی از مشهد به کلات اعزام شده‌اند و مشغول خدمت رسانی به سیل زندگان هستند و اقلام امدادی از جمله چادر، پتو، موکت و بسته‌های غذایی نیز میان سیل زدگان توزیع شده است.

وی گفت: علاوه بر کلات بارش باران به ساکنان برخی شهرهای سرخس، درگز، جوین و تربت جام نیز خسارت شده است و در این مناطق نیز نیروهای امدادی حضور دارند و مشغول ارائه خدمات هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: با توجه به رعد وبرق در هنگام بارش‌ها از ساکنان خراسان رضوی درخواست می‌کنیم نکات ایمنی را برای جلوگیری از برخورد صاعقه رعایت کنند.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها